Accepterad 1coca cola | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen1442

Icke Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
-20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/c0cac0la00/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? coca cola#0772

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Forumet

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag la upp ett montage med San med på bild och ja ett ip som jag inte har någon blekaste aning om det är hans då jag inte var med och skapa bilden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag var i ett scenario sedan så ber en staff mig hoppa support sedan visar han klipps på olika saker där han menade på att jag emote abuseade vilket jag inte höll med om men ja sedan så fick jag indragna allt och vart då jävligt sur på staffen eftersom jag hade fått chansen som MA fast än alla bans jag har osv ja så jag vart skit sur och fick en impuls om att lägga upp montage.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den är inte felaktig då jag dels doxade en person eller ja spred en bild på han, sedan så ja la jag upp ett montage då vilket ja inte direkt bidrar med något speciellt bra, men som jag har uppfattat det så har ni nu tillåtit montage som inte innehåller regelbrott, dock så gjorde mitt de eftersom San var med på bild. Sedan tycker jag personligen att dox grejen är jävligt överdriven för den här snubben är inte nån stans oskyldig snubben skrev en jävla bibel dox om mig dock så gick det ju inte jätte bra men ja han försökte i alla fall doxa mig så han är liksom inte heller helt oskyldig samt så vad jag vet är han blackad och har inget med Unive längre så ja dox grejen kanske inte är så lika grov doxing eller vad man ska säga. Vill även säga att allt som har med montaget är borta också även själva montaget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja massa gånger som icke medlem när jag inte kunde reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Simpelt inte göra cp saker så som montage och även hålla känslig information om personer hemlig och respektera deras val om att var anonym.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja visste ju vad konsekvenserna var utav vad jag gjorde men har väll endå insätt hur fel det är och att man liksom inte gör sådär som jag gjorde eftersom det är fett cp. Skulle väll även säga att jag ska tänka efter i fortsättningen innna jag gör något och faktiskt inte sitta och hålla på med sånna här grejer. Vill dock bara säga att jag håller inte på med doxing, ddosning osv och har egentligen aldrig hållit på med sånt utan det här var väll egentligen enda gången jag "doxat" någon även ifall jag inte då var med och gjorde bilden eller var den som fick tag i den.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Philip du får gärna skriva varför du nekar eller vad jag kan förbättra.

ännu en gång vill jag även be om ursäkt för det jag gjorde och jag menar det verkligen asså verkligen jag ångrar det jag gjorde och jag kan LOVA att det aldrig kommer hända igen, förstår att det är svårt att lita på det men jag lovar verkligen. Ber dig om en andra chans jag lovar att jag inte kommer sumpa den och jag kommer sköta mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka