Nekad 1coca cola | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen1442

Icke Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
-20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/c0cac0la00/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? coca cola#0772

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Forumet

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag la upp ett skottmontage som innehöll en bild på en person som spelade på Unive förut men är nu blackad eller ja i alla fall bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo såhär vi tar allt från början eftersom allt detta hände på en helg alltså fredag till söndag, såhär allt bröjade med att det var en fredag jag lämnar in en staff ansökan jag hade skrvit och jag tänkte liksom inte att den skulle bli godkänd pga mina tidiagare bans men jag drar och käkar eftersom jag vart ner skottad och dumpad så jag drar du och käkar och sedan när jag kommer tillbaks ser jag cirka 20 taggs i unive discorden och typ as mycket pms så jag fattar ju liksom att jag har blvit vidare och jag blir då fett jävla glad eftersom jag aldrig trodde att jag kunde få bli det igen pga alla mina bans, men jag tar i alla fall min intervju och den går väll rätt så bra enligt mig och då säger 320 till mig liksom att jag kan få bli MA för att kunna visa att dem kan lita på mig typ och jag vart liksom fett glad och jag börjar kötta medlemskaps ansökningar och intervjuer och speccade ingame i konstant 2 dagar sedan på söndagen så testade jag att rpa lite och det är här allt spårar ur. Jag är då med mitt gäng och en av våra fiender åker vid vårat gänghus och då skjuter en av våra medlmmar han med sin musköt och då stormar polisen oss och man märker hur jävla oplanerad den är den där stormningen då. Det går i alla fall inte så jätte bra för dem och jag skjuter då mot dem eftersom jag vill göra scenariot lite utdraget och i samband med detta så använder jag mig utav en emote vid namn "/e prone" för att göra scenariot mer realisikt och utdraget och jag abusear den inte ens men det tyckete tydligen staffsen vid vissa tillfällen så lägger jag mig ner och står upp typ samma gång men det var för att jag buggade igenom vårat tak så jag ställde mig upp för att kunna hitta en postion som man inte gör det och då vart i alla fall staffsen skit sura och sa att jag skulle komma support mitt i scenariot men jag sa att jag kommer efter vilket dem var OK med och då så kommer en av våra medlemmar i en helkmopter och tar med mig från taket och jag vill bara på peka att jag ahr fått det förklarat för mig att man får använda "/e prone" vid sånna tillfällen av en två mods och sedan då hoppar jag support mitt i support ärendet får jag ban i 24 dagar och indragna allt, sedan snackar jag med två staffs alltså t4 och en snubbe som heter Johan. dem sitter och dum förklarar mig och skiter fullständigt i att jag förklarar att jag använde den för att förlänga scenariot och göra det roligt för båda parter. Sedan så sitter dem och säger att jag ska vara tyst och skit och sedan disconnctar dem mig och jag sitter då och är skit sur alltså riktigt jävla sur asså är liksom skit nära på att typ slå sönder hela jävla datorn för jag hatar verkligen när jag inte får prata till punkt och att dem abusear sin makt och är allmönt otrevliga. Så då hopppar jag i call med två nära polare "en hade lämnat unive och en var blackad" så jag säger då liksom "vad fan ska jag göra nu" och dem säger liksom "lägg ut montage" och klockan är typ 01 på natten så jag sitter då sur som fan trött och rätt så jävla cp och väljer då att göra som dem säger eftersom ja jag var skit sur och hade inget konsekvenstänk, jag kunde liksom inte tänka mig att jag blev av med min MA och alla roller samt 24 dagars ban så jag känner liksom att allt är över och när jag då lägger ut montage har jag med en bild på en person som spelade på unive vet inte ens varför men ja så är det jag pch han har inte den bästa relationen heöt enkelt så det är därför och då väljer jag honom och jag vill bara säga att det är inte jag som har gjort bilden eller haft något med hans ip och det som stod där på alltså jag har inte bidragit till den bilden utan det var min polare som skicka den till mig en gång.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej bannen är je felaktig då jag valde att begå ett regelbrott vilket då var att lägga upp ett montage vilket ja helt enkelt inte bidrar med något positivt utan bidrar bara med negativa effekter, dels ser det ut som att servern är en "skottar" server äen fast det inte är det och sedan så vart jag också bannad av anledningen att montaget hade med en bild på en viss person som har gjort precis samma sak att lägga ut skottmontage. Varför jag valde att ha med honom i bild på montaget var för att jag och han har inte haft vad ska man säga "bakgrunden" eller vad man ska säga jag tycker personligen inte om honom eftrersom han dels har permabannat mig för helt absurda anledningar men även stängt ner mitt gäng en gång men även försökt doxxa mig och det fick mig då att ha med bilden på honom. Och jag fattar Philip att det är inte lätt att förlåta någon som har förstört för en och dessutom låta en in på ens server vilket ja är rätt självklart varför skulle man vilja ha tillbaka någon som har förstört för en men om man tänker innan allt detta hände så bidrog jag med en bra rp och hållde även en rätt så bra nivå generellt och ja jag satt som MA och bidrog med positiva saker till servern vilket jag även kommer göra igen ifall jag möjligtvis skulle få komma tillbaka och ja och jag vill bara poängtera att detta var en impuls sak jag hade aldrig lagt upp montaget i vanliga fall då jag inte är en person som åker runt och kör shoot and loot rp utan jag brukar ha en bra rp nivå och jag har aldrig kört med några 3d parts mjukvaror osv utan jag har alltig försökt förhålla mig till reglerna så gott det går och om man kollar på klippsen som var med i det här montaget så kan man se att jag inte direkt är nån jävla top shooter utan spelade verkligen efter rpn som fanns på servern och jag vill as gärna tillbaka då jag tycker att servern är skit bra liksom.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag börja på servern visste jag knappt vad fivem var och vad Unive gick ut på osv så jag har rätt så många bans vilket gjorde att jag lärde mig rpa och inte begår lika mycket regelbrott som jag gjorde innan och 90% av alla mina bans har jag blivit bannad utav att jag har gjort något av misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja självklart jag hade kunnat skit i att lägga ut montaget och bara tagit min första ban grejen var att jag tar inte så jätte bra beslut när jag är arg osv utan jag göra mycket snabba beslut och jag tänker inte efter jag gör något vilket ofta slutar med att jag gör något som jag inte vanliga fall skulle ha gjort. Sedan när jag fick den här första bannen på 24 dagar så pallade jag fan inte alla mina roller drogs inklusive ja min MA vilket fick mig som sagt jävligt arg då jag själv inte ansåg att det var en rätt placerad ban och jag var så jävla arg eftersom han inte lyssnade och då drog jag ett förhastat beslut och jag valde då att lägga ut montaget och jag tänkte inte riktigt efter. Sedan vill jag bara be om ursäkt till dig Philip för att jag förstörde för dig och jag menar det verkligen och det kommer Aldrig hända igen utan framöver ifall jag nu skulle få komma tbx så kommer jag sköta mig till 100% och inte göra massa idiotisksa val.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Grejen är ju liksom att jag visste ju om vad konsekvenserna var utav att lägga ut montage så liksom tänker man liksom bara runt att lägga upp montage så nej men jag har lärt mig att faktiskt uppskatta Unive mer för nu under tiden jag har varit bannad så har jag spelat på lite skit servrar och jag märker verkligen hur dåliga dem är och att Unive faktiskt är väldigt bra och jag tror endå att jag har lärt mig eftersom jag i nu läget tänker tillbaka på natten jag la upp montaget så hade jag liksom aldrig lagt upp det utan bara bröstat bannen och gått vidare. Nu när det är sommar så kommer jag liksom ha 100% fritid och ja kommer förmodligen hänga med polare men även kanske spela senare på kvällen då tex och dem flesta där har börjat lira Unive och ja det är ju fan skit tråkigt att sitta i dc call med dem när alla lirar Unvie och själv måste man spela nån jävla skit server liksom. Fan helt ärligt hade jag kunnat hoppa tillbaka i tiden så hade jag aldrig lagt upp montaget eller ens lagt tänkt tanken utan ja som sagt bara skitit i liksom jag tror ändå jag har lärt mig mycket liksom hur mycket man endå ska uppskatta servern pch liksom inte bara bli bannad hela tiden och tro att man ska kunna komma tillbaka på en sekund för jag har varit bannad i 2 månader eller mer lite osäker men ja 2 månader i alla fall och jag kan säga att jag har verkligen saknat Unive och jag pallar inte spela mer på alla skit servrar utan jag vill tillbaka till riktig rp där mna kan ha kul osv. Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna bevis för dig Philip att jag har lärt mig men möjligtvis att jag faktiskt lägger tid på mina överklagningar och jag vill liksom verkligen tillbaka därför jag alltid frågar ifall jag kan förbättra dem osv, hade varit så jävla schysst ifall jag fick komma tillbaka och denna gången kan jag LOVA dig att jag kommer inte sumpa den utan jag kommer vara lojal och försöka hjälpa till på alla sätt jag kan och inte sitta och begå regelbrott. Och ifall du ska neka min ansökan så får du gärna skriva vad jag kan förbättra. Och ifall du undrar Ja jag har tagit bort montaget då jag har insätt hur konstigt det endast är att lägga upp montage och det sprider bara negativitet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Du får gärna skriva vad jag kan förbättra på min ansökan ifall du nekar den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka