Nekad 1coca cola | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen1442

Icke Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
-20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/c0cac0la00/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? coca cola#0772

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Forumet

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-07 213938.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag la upp ett så kallar "skott montage" och i videon var det en bild på en person som spelade på unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo såhär vi tar allt från början eftersom allt detta hände på en helg alltså fredag till söndag, såhär allt bröjade med att det var en fredag jag lämnar in en staff ansökan jag hade skrvit och jag tänkte liksom inte att den skulle bli godkänd pga mina tidiagare bans men jag drar och käkar eftersom jag vart ner skottad och dumpad så jag drar du och käkar och sedan när jag kommer tillbaks ser jag cirka 20 taggs i unive discorden och typ as mycket pms så jag fattar ju liksom att jag har blvit vidare och jag blir då fett jävla glad eftersom jag aldrig trodde att jag kunde få bli det igen pga alla mina bans, men jag tar i alla fall min intervju och den går väll rätt så bra enligt mig och då säger 320 till mig liksom att jag kan få bli MA för att kunna visa att dem kan lita på mig typ och jag vart liksom fett glad och jag börjar kötta medlemskaps ansökningar och intervjuer och speccade ingame i konstant 2 dagar sedan på söndagen så testade jag att rpa lite och det är här allt spårar ur. Jag är då med mitt gäng och en av våra fiender åker vid vårat gänghus och då skjuter en av våra medlmmar han med sin musköt och då stormar polisen oss och man märker hur jävla oplanerad den är den där stormningen då. Det går i alla fall inte så jätte bra för dem och jag skjuter då mot dem eftersom jag vill göra scenariot lite utdraget och i samband med detta så använder jag mig utav en emote vid namn "/e prone" för att göra scenariot mer realisikt och utdraget och jag abusear den inte ens men det tyckete tydligen staffsen vid vissa tillfällen så lägger jag mig ner och står upp typ samma gång men det var för att jag buggade igenom vårat tak så jag ställde mig upp för att kunna hitta en postion som man inte gör det och då vart i alla fall staffsen skit sura och sa att jag skulle komma support mitt i scenariot men jag sa att jag kommer efter vilket dem var OK med och då så kommer en av våra medlemmar i en helkmopter och tar med mig från taket och jag vill bara på peka att jag ahr fått det förklarat för mig att man får använda "/e prone" vid sånna tillfällen av en två mods och sedan då hoppar jag support mitt i support ärendet får jag ban i 24 dagar och indragna allt, sedan snackar jag med två staffs alltså t4 och en snubbe som heter Johan. dem sitter och dum förklarar mig och skiter fullständigt i att jag förklarar att jag använde den för att förlänga scenariot och göra det roligt för båda parter. Sedan så sitter dem och säger att jag ska vara tyst och skit och sedan disconnctar dem mig och jag sitter då och är skit sur alltså riktigt jävla sur asså är liksom skit nära på att typ slå sönder hela jävla datorn för jag hatar verkligen när jag inte får prata till punkt och att dem abusear sin makt och är allmönt otrevliga. Så då hopppar jag i call med två nära polare "en hade lämnat unive och en var blackad" så jag säger då liksom "vad fan ska jag göra nu" och dem säger liksom "lägg ut montage" och klockan är typ 01 på natten så jag sitter då sur som fan trött och rätt så jävla cp och väljer då att göra som dem säger eftersom ja jag var skit sur och hade inget konsekvenstänk, jag kunde liksom inte tänka mig att jag blev av med min MA och alla roller samt 24 dagars ban så jag känner liksom att allt är över och när jag då lägger ut montage har jag med en bild på en person som spelade på unive vet inte ens varför men ja så är det jag pch han har inte den bästa relationen heöt enkelt så det är därför och då väljer jag honom och jag vill bara säga att det är inte jag som har gjort bilden eller haft något med hans ip och det som stod där på alltså jag har inte bidragit till den bilden utan det var min polare som skicka den till mig en gång.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det är självfallet inte en felaktig ban eftersom när man lägger upp sådana montage så förstör det serverns rykte och det ser allmänt dåligt ut eftersom det ser ut som att man bara skottar fast det är ju unive egentligen inte. Varför jag la upp det överhuvudtaget är för att jag vart skit sur för jag förlorade alla mina roller alltså medlemskaps ansvarig, kriminell, medlem. Så helt enkelt jag var skit sur och när jag är sur och trött gör jag inte så jävla bra val här i livet och jag blev då 24 dagars bannad för "bugg abuse" aaa och då som sagt var jag skit sur och jag kunde inte tänka mig att vara bannad i en månad och köpa om krimen och allt sånt, så det jag ser i det läget är att det är slutet för mig på unive vette fan varför eftersom jag inte var perma bannad eller nåt sånt, men då väljer jag att lägga upp montaget och ja det går cirka 1 timme innan jag ser typ 20 pms delvis personen som jag hade med på bild "vet faktiskt inte om det är han på bilden men efter hur han reagera så antar jag det" aja han skriver då till mig typ ja lite sådär "hurunge" osv vilket som sagt vem som helst hade reagerat om nån hade lagt ut en bild på en, aja han skickar då typ min gamla ip till mig och det går lite så fram och tillbaka tills han skickar en doxx till mig som tydligen skulle vara jag antar jag, han har med mitt för och efternamn men inget annat stämmer i den, sedan skiter jag i det då jag inte direkt bryr mig och sedan har tiden bara gått liksom har aldrig snackar med honom sedan dess och jag antar att vi är "klara" med varandra då ingen av oss har tagit kontakt igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja massa gånger typ powergaming när jag var ny till servern, och ja kunde inte reglerna så lärde mig vad regeln innebar och så var det typ med alla regler i början kunde knappt några men ja lärde mig typ vad reglerna innebar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja vad fan ska jag säga typ inte lägga upp montaget, liksom det var bara onödigt ifrån min sida och att göra det jag gjorde. Dock min rp nivå brukar vara bra och jag brukade inte skotta liksom om man kollar på klippsen så är dem flesta gamla jag var inte på unive för att skotta, planen var inte att lägga upp montaget från första början liksom jag gick ju inte tillbaka till Unive för att skotta utan det var för att jag gillar rpn på Unive och jag gillar servern överlag det var mer en impuls eller vad man ska säga i alla fall det jag vill komma med är att jag är inte på Unive för att skotta och jag brukar som sagt vara bra på att rpa och klippsen som är med är sådana klipps jag har klippat för att visa tex polare eller bara för att man har tyckt dem är roliga, så syftet var liksom inte att skotta på Unive utan dessa klipps är ju då helt liksom random åkte alltså liksom inte runt för att få klipps. Ja ber om ursäkt det var inte tänkt att lägga ut skiten men det blev som det blev och det går liksom inte att backa bak tiden och ändra på det även fast att jag vill, ber dig verkligen om en till chans kommer inte sumpa den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja asså grejen är ju att jag visste ju redan att blacklisten skulle komma när jag la upp montaget osv, men jag vette fan vad jag tänkte helt ärligt vart bara skit sur liksom, sedan så ja la jag ut det och sedan var jag blacklistad, vet inte hur jag kunde tänka på att göra det och sedan faktiskt lägga ut det då det är så jävla cp, jag ber verkligen om ursäkt Philip vet att du verkligen inte vill ha tillbaka mig på Unvie och jag fattar det till 100% liksom vem vill ha någon på sin server som förstör, men jag ber dig verkligen har verkligen in sätt mitt misstag och det kommer inte hända igen. Saknar verkligen rpn på Unive och liksom allt med Unive, hade varit så jävla schysst ifall jag hade kunnat få en till chans. Och som sagt jag ber verkligen om ursäkt. Ifall du nekar skulle du möjligtvis skriva hur jag kan förbättra min ansökan hade varit as schysst. Lovar kommer inte sumpa denna chans ifall jag nu skulle få en.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Har du ens tagit bort dina montage?

Och jag kan lova dig Philip att detta kommer ALDRIG och då menar jag ALDRIG upprepas igen då jag har insätt hur jävla pinsamt och cp det är att lägg upp ett montage då det endast förstör och har ingen positiv påverkan på något sätt. Ber verkligen om ursäkt för det jag gjorde och jag menar det verkligen.

Ber dig verkligen om en andra chans, alla servrar suger ju fan förutom unive. Typ alla mina irl polare har börjat köra Unive typ precis och ja det är ju inte sådär jätte kul att sitta i ett discord call där alla kör ett och samma spel men man själv får lira nån jävla piss server där man blir ddosad så fort man uttrycker sin egna åsikt, dock får jag ju skylla mig själv eftersom jag själv satta mig i den här situationen men 320 jag ber dig om en sista chans ber dig asså vill verkligen ha någon bra server på att kunna köra i sommar, pallar liksom inte sitta och lira 100k or die en hel sommar till vill verkligen kunna lira med polarna. Som sagt ber verkligen verkligen om ursäkt och jag har insätt mina misstag och jag kommer aldrig göra om detta som har hänt.

Ifall du nekar min ansökan skulle du isåfall kunna skriva vad jag kan förbättra eller vad jag kan göra för att förbättra min ansökan.

Och jag ville bara poängtera att jag har aldrig hållit på med Doxing eller något liknande utan bilden på den här personen fick jag utav min kompis och jag har ingen aning vart han hittade den faktiskt utan jag fick den för typ 4 månader sen.

Jag har verkligen lärt mig efter mina misstag och det kommer inte hända igen, och som jag har skrivit tidigare så spelade jag aldrig på Unive för att skjuta osv utan har alltid velat spela här pga rpn som ni har här.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka