Accepterad 1cluux | Medlem ansökning | SvampBob [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

hxz

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
23
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198302417847/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melker Lindström

Vad är ditt discord namn? 1Cluux#5730

Vad är ditt födelsedatum? 22 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Macke Larsson. Macke växte upp med sin mamma och pappa i Norrland, Sverige. Macke är ensambarn. Redan som litet barn valde mamma Carina och pappa Per att skilja sig åt. Macke var då 4 år. Hans mamma valde att ha kvar sin lägenheten de tidigare bott i. Per flyttade, lägenheten som Carina äger ligger i Eskilstuna. Per flyttade långt bort, ända till Kungsbacka. Macke valde att bo kvar med sin mamma i Eskilstuna medans pappa flyttade.

När Macke började skolan hade han två vänner som hette Gustaf och Kalle, efter två årskurser tillsammans höll inte vänskapen längre. Dessa två killar började mobba och kränka han dagligen i skolan. Han bytte sedan skola där han trivdes jättebra och fick många nya vänner.

Macke har på senare år förstått hur allvarligt detta är, nu han så mycket emot mobbning och trakasserier.

Sedan Mackes pappa Per flyttade har de aldrig ens sett varandra mer, inte ens telefonkontakt. Macke har alltid undrat om pappa var arg på mamma om det var därför han flyttade så långt bort. Om Macke skulle åka och hälsa på sin pappa skulle det ta 5 timmar i bil.

Macke är nu 18 år och lever i den bästa perioden av sitt liv. Glad, positiv och glädjespridare.

Macke hade för 4 år sedan en farfar som hette Ingemar, Ingemar tävlade i folkrace. Ingemar frågade ofta Macke om han ville sitt och kolla när farfar tävlade. Såklart han ville det. Så Macke blev väldigt bil intresserad efter detta och är det än idag. Macke hade velat jobba med bilar i framtiden och även köpa sig en fin bil.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för jag vill bidra med min erfarenhet av RP och min hyfsat höga nivå av rollspel. Jag kommer vara så aktiv som möjligt och spelar väldigt mycket om dagarna och kommer då tillbringa tiden till att vara på servern. Jag har inte svårt för att hitta nytt folk och alla typer av människor är välkomna. Jag tillbringar tiden att testa på det mesta att göra och ser vad som passar mig bäst!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive har en väl uppbyggd server med hårda regler vilket är väldigt bra. Har spelat på en annan server tidigare då det sällan var admins inne så folk betedde sig lite hej vilt. Jag slutade då lite med RP men min kompis frågade mig om jag ville börja och testa denna servern. Det är mycket aktiva spelare på Unive och också mycket finesser med t.ex mobiltelefonen som är väldigt användbara.

Hur hittade du Unive? Min kompis Nico rekommenderade denna servern och undrade om jag ville testa Unive och nu är jag helt beroende.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Som jag och många andra tycker så är sunt förnuft den viktigaste biten av det hela. Det skulle jag nog säga är det högsta målet för mig och ändå sprida ut det så alla har sunt förnuft i sig. Med detta kan vi tillsammans komma långt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli en hög kvalitativ rollspelare. Mitt allra högsta mål är att jobba på en bilfirma och sprida glädjen av min karaktär. Jobba hårt och sedan köpa sig något fint! Jag vill med min karaktär sprida det positiva och ingen negativitet för det är jag väldigt mycket emot.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Tillbaka