Nekad 1cluux | Ban överklagan [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hxz

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
23
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198302417847/

Ditt Hex-ID: 11000011464d3b7 (Hex)

Vad är din discord tagg? 1Cluux#5730

Vem var det som bannade dig? Wille1910

Hur lång tid var din ban? En vecka

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? trodde väl att jag gjort mer än vad jag gjorde

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i min bil, körde en person till sjukhuset. När jag kom ut från sjukhuset såg jag en person i en Volvo 945a köra på min bil riktigt ordentligt och fick stora skador på bilen. Tog precis upp telefonen för att ringa polisen men det han jag ej.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag sa åt han och frågade varför han körde på min bil, jag spottade då för han erkände ej. Jag tycker verkligen man står för det man gör. Det här är just sunt förnuft! Tror han väl hade erkänt det i verkligheten och absolut inte kört därifrån direkt efter.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig varit bannad tidigare. :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte spottat och ringt polis men jag hann inte det för blev bannad på direkten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut att inte spotta men jag blev så upprörd för hade en ny bild. Men absolut. :D

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka