Accepterad 1cluux | Ban överklagan [RashX]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hxz

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
23
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198302417847/

Ditt Hex-ID: 11000011464d3b7 (Hex)

Vad är din discord tagg? 1Cluux#5730

Vem var det som bannade dig? Vo11ce

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm, lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han trodde att jag slog en kille utan anledning. Vilket i detta fallet inte var utan anledning. Kan förstå at Vo11ce bedömde det som RDM men i detta fallet fanns det en anledning. Grymt ändå att jag fick en ban på 14 dagar då traineen inte sett hela scenariot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit på fightclub med en jag känner väl. När vi var på fight club fightades vi med en domare vid sidan om. Efter ett tag börja han sparka på mig när jag låg ner. Dog nästan då och kunde inte ställa mig upp. Att sparka på någon när man ligger ner är något man inte får göra. Dom körde sedan över mig med bilen en gång. O bad mig sedan hoppa in i deras bil. Dom åkte till ett garage där det fort blev slagsmål igen. I bilen tog jag en alvedon för att inte känna smärta. Dog nästan där när vi kommit fram igen. Jag lyckades då ta mig upp och lyckades då slå till han så han låg ner. Jag sparkade typ 2 gånger på han vilket jag vet att man inte får. Men eftersom han sparkat på mig ett tiotal gånger tyckte jag att det var okej. Direkt efter det blev jag bannad. I sitsen tyckte jag att det var rätt att dänga till han men ser nu i efterhand att jag gjorde fel. Men jag förstår inte hur han inte blev bannad då jag skrev en anmälan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktig ban men att han valde att banna mig förstår jag om han bara såg när jag slog till han. Om Vo11ce skulle sett vad han gjorde skulle det förmodligen inte slutat såhär och att han blev bannad istället. Jag tycker därför att det på ett sätt va felaktigt att banna mig när han inte såg hela scenariot.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans var pågrund av dsync och en gång då jag vart felaktigt bannad vid piren. Då jag tydligen slogs men det igentligen inte var jag då dom banna fel person. Vo11ce gjorde rätt i sitsen eftersom han antagligen bara såg mig slå han men somsagt. Det var ett helt scenario som inte startade då. Därför är det inte RDM då han valde att sparka på mig liggandes vid fightclub och jag hade en anledning till att slå han. Jag väljer att göra denna överklagan då jag tycker det är grymt att banna mig i 14 dagar och tycker att det inte va RDM och att denna personen gjorde saker mot mig tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte sparkat två gånger efteråt. Jag tog lärdom av mitt fel och hoppas att han förstår det med. Tycker att det skulle varit bra om en trainee såg när han sparkade mig ett tiotalgånger liggandes men som sagt man vet aldrig om trainees speccar vid rätt tillfälle.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har tagit lärdom att man inte ska sparka även och det är ett litet försvar eller att "ge igen". Kommer inte göra om det och har tagit lärdom då jag har läst reglerna men i detta fallet inte tänkte noggrant innnan.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka