Accepterad 1casper | Medlem ansökning [Limpan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1casper

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? 3casper

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Casper och han är 24 åt gammal. Casper har alltid varit ensam barn så han har levt oss sin farmor. När casper gick i skolan så blev han mobbad så han slutade gå till skolan. Casper hade 1 vän som han spelade hockey och köra cross med. När han var 13 år gammal så började han med att hjälpa ett gäng att leverera droger och vapen till olika gäng. När han var 16 flyttande han till stockholm och gick med ett gäng. Men efter ungefär 1 år så slutade han att vara kriminell och ville sattsa på att bli polis. Casper har nu brutit kontakten med sina gamla vänner och skaffat nya. Casper gillar att åka cross och köra hockey. När han var 20 år gammal så flyttade han till västerås för att bo med sin flickvän och studera till polis. När han var klar med sin polis utbilding så köpte han och hans tjej ett hus tillsammans och fick barn. Nu när casper är 24 år gammal är han pappa och aspirant och bor i ett stort hus i västerås och är jätte nöjd och glad för sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med långa, roliga och utvecklande scenarion. Jag har en hög rp nivå som jag kan bjuda på. Om någon gör regelbrott så sitter jag inte i ooc chatten och skriver jag tar klipp och hoppar support. Jag behandlar folk med respekt, jag är också alltid trevlig ig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man alltid inte måste vinna ett scenario för att det ska vara kul att rpa.

Hur hittade du Unive? Kompisar

Vidare till muntlig intervju. Du har 24 h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka