Nekad 1blixten | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1blixten

Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Gideon

Vad är ditt discord namn? 1blixten

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Konsson och han är 25 år. Konsson kommer från en väldigt dålig bakgrund. Hans mamma och pappa bråkade väldigt mycket när han var liten. Han satt och gömde sig medans hans pappa slog och skrek på hans mamma. När Konsson var 16 år förstod han verkligen allvaret i detta problem och fick ta tag i det själv, han ville hjälpa sin mor, därför fixade han ett jobb, men inget vanligt jobb, Konsson var kriminell, han började sin kriminella resa genom att sälja droger med hjälp av sin bror som även han hade haft det väldigt jobbigt. Med tillräckligt mycket pengar i plånboken tillsammans flyttade de två brorsorna och hans mamma till Spanien, en stad där man hade det lungt. Men sen, hände något, något som tog hårt på Konsson. Hans mamma blev sjuk och fick Cancer, Hon låg på sjukhuset i staden Barcelona och hade det väldigt svårt. Utan sin mor hade inte Konsson något att leva för och började knarka. Han fick beskedet om att hans mamma inte skulle överleva och det var något som han verkligen mådde dåligt över, dagen kom och Konsson bestämde sig för att flytta vidare och hamnade då i staden Unive som han ska fortsätta sitt kriminella liv i och hitta nya äventyr och vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt mycket då jag spelat fivem i över 2 år på unive och lärt mig väldigt mycket med åren inom all rp så som kriminell och olika yrken som polis och mekonomen med mera.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska spela för att vinna utan man ska kunna låta motparten vinna utan att bli arg över det, detta gör även att rp nivån höjs och det blir roligare att spela för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna och förstått dem. Några exempel - Rdm = om man dödar någon utan anledning när dem inte gjort dig något. Powergaming = Är att man inte bara ska spela för makt och pengar. Metagaming = Det är att man tillexempel tar ooc information och använder ingame som tex att du sitter i discord och ger ut information till dom du sitter med.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på unive i över 2år och nu är jag tillbaka för att börja spela igen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit sin intervju på 48 timmar.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka