Accepterad 1Blixten | Ansökan till Servervakt [Rasmus.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

1blixten

Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Gideon

Vad heter du på discord? 1Blixten#0001

Ange ditt födelsedatum 26 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 16:00 - 23:00 (Träning 19:00 - 20:00)
Tisdag 16:00 - 23:00
Onsdag: 14:00 - 23:00 (Träning 19:00 - 20:30)
Torsdag: 16:00 - 23:00
Fredag: 14:00 - 04:00
Lördag: 12:00 - 04:00
Söndag: 12:00 - 13:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 29 December, kom tillbaka då men annars har jag spelat i sedan 21 September 2021.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad en del gånger tidigare men har lärt mig väldigt mycket efter dessa bans. https://www.unive.se/attachments/1674941985559-png.7817/

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har inte en sådan stor uppgift utan det ska egenligen bara hålla rent på servern, alltså göra det jobbet staffs inte ska behöva göra, vi servervakter ska dva bilar som är i vägen eller kicka/banna folk snabbt så dem inte förstör mer, för mig ska en servervakt kunna reglerna och inte lalla runt, vi ska även inte leta efter folk att banna eller kicka, utan dem ska komma till oss när det väl behövs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv för jag har tidigare varit det innan wipen och jag känner att jag kan sköta det bra och snyggt, jag har även spelat i över ett år på unive och känner verkligen att jag vill hjälpa till staffsen så dem slipper göra det jobbet vi servervakter kan göra. Jag är även erfaren och kan det mesta!.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuser och korruption kan förekomma på olika sätt men ett vanligt som väldigt många bli bannad för är revive, alltså att folk är tillexempel i ett skottscenario, dem blir sedan skjuten och revvar sig själv för att kunna fortsätta leva och vinna scenariot, jag tycker att detta ska vara en väldigt hård regel och att detta verkligen inte ska hända.

Tillbaka