Inaktuell 1Blixten | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1blixten

Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Gideon

Vad heter du på discord? 1Blixten#0001

Ange ditt födelsedatum 26 Juni 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till MA var för att jag vill utveckla rpn på servern och hjälpa till att få in nya spelare som kan utvecklas inom rpn så att vi får ännu fler aktiva och bra rpare än vad det finns just nu.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni ska välja mig som MA då jag har mycket erfarenhet sen tidigare samt att jag har drivet i mig att hjälpa till så mycket som möjligt. Jag har spelat på servern ett väldigt långt tag snart runt 2 år och jag vet hur MA arbetet ska gå till och hur de ska utföras. Jag kan det mesta inom MA jobbet och skulle de vara så att man behöver lära sig något nytt så är jag väldigt lätt lärd och vill verkligen utvecklas. Jag är en enkel person som gärna hjälper till, samt är väldigt detaljerad i mitt arbete.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker bemötandet är en väldigt viktig del i arbetet och man verkligen ska bemöta folk med respekt, man ska alltid ge ett gott intryck, jag kommer även vara lugn i intervjuer och ej stressa det personerna som jag tar intervju med. Jag skulle även säga det att bemötandet är en väldigt stor del inom MA jobbet då man dagligen pratar med nya människor.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle säga att Medlems rollen har en stor betydelse och att den ska vara väldigt speciel och att folk verkligen ska känna att dem vill ha den, alltså så vill jag uppmana folk att vilja kämpa för medlems rollen och visa att rpa som medlem är roligare än att rpa utan den.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kraven en Medlem ska ha skulle jag säga är att det ska följa serverns regler både ic och ooc, Vara en aktiv rpare samt visa respekt mot alla spelare runt Unive.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle säga att största ansvaret som MA är väll endå att ta in nya medlemmar som verkligen vill utvecklas inom rpn och verkligen vill ge det ett försök.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 16:00 - 00:00 (Träning 19:00 - 20:00) Tisdag 16:00 - 00:00 Onsdag: 14:00 - 00:00 (Träning 19:00 - 20:30) Torsdag: 16:00 - 00:00 Fredag: 11:00 - 04:00 Lördag: 11:00 - 04:00 Söndag: 11:00 - 00:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope.

+rep han vet hur man tar ansvar och han vet vad som är rätt eller fel och väll utvecklad ansökan och han Borde få en chans att bli en del av staffteamet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka