Nekad 1Blirren | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Blirren

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198965063784

Ditt Hex-ID: 11000013be40068

Vad är din discord tagg? Blixten.

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: p ban em.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? skriver olämpliga saker i pm

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vet inte riktigt hur jag ska börja om jag ska vara helt ärlig, kommer låta jätte konstigt och ironiskt hur jag en ska beskriva det som hände men vill börja med att be om ursäkt till Emilia, dem grejerna som kom från mitt konto var absolut inga grejer som var sant och vill att du ska veta att det inte var jag som skrev det. men det som hände var att min kompis hade blivit bannad av Emilia tydligen, vne när men han hade blivit bannad. så han går in på mitt konto på min telefon o börjar skicka massa grejer till henne o jag vet att detta låter hur jävla skevt som helst och att det låter som om jag ljuger men jag gör inte det. vet inte hur jag ska kunna bevisa detta. men vill iallafall be om ursäkt för detta, inget av det som skrevs var sant. bara massa töntig p12 nivå, hoppas du inte tar åt dig av något.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej eftersom Emilia trodde/tror att det är jag som skrev det så är det ju inte de. Infon som skrevs om henne kom från mitt dc konto o det är såklart mitt ansvar att hålla koll på vad som skickas och till vem. men var verkligen inte beredd på att något sånt här skulle hända. du får tro att detta är skit snack och att jag skyller ifrån mig men för 100 gången det var inte jag som skrev och jag står inte för ett enda ord som skrevs till dig. vill att du ska veta det, ta inte åt dig. inget av det är sant.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, hade kunnat haft mer koll på vad som skickades genom min telefon, men var som sagt inte beredd på att något sånt här skulle hända. men inget jag kan göra nu en att be om ursäkt till dig Emilia, vill gärna förklara till dig i pm då de känns mer rätt och mer äkta en att sitta o göra en banöverklagan. ber inte om ursäkt bara för att bli unbannad på unive, ber om ursäkt främst att sånt här sprids till en annan person från mitt konto och vill säga att det inte är okej att skriva det som skrev. skriv gärna till mig i pm så hoppas jag iaf att du kan acceptera min ursäkt och förstå mig och hur jag tänker kring detta, tack.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja självklart.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka