1bladeyy
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-fansen-waq0 — FiveM, Permanent
Anledning: Skrev tyst tjockis i mitt pm från ingenstans hör ej hemma på unive
Bannad av: Scorzy
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag svarade på ett -rep i jobb dcn för att det var något som var jätte orelevant. Då skriver denna grabb att man ej ska ska svara på reps vilket är förståligt och då skrev jag till han i pm "tyst tjockis". Då blev han tydligen väldigt lättkränkt och bestämmer sig fört att banna mig permannent ingame samt att han drar mina roller i discorden
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, men tycker det är väldigt fel av honom då det inte kan vara en permaban. Förstår om han skulle bannat mig i 1 vecka eller liknande.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att man ej ska vara otrevlig mot staffs men bara för att han är staff så behöver han inte tro att han är något och ge mig en ban som ej går ut för detta.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag aktivt spelar på servern och har en bra rp nivå ingame. Hur kan något som har med discord och utranför spelet ge mig en permanent ban ingame.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja