Accepterad 1bgk | Medlem ansökning [duden] (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

1bgk

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? snoopy2557

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Liam Verez och är 20 alltså född 2005-04-08

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Modig, Pratglad och Aktiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Tja, Liam Verez heter jag och är 20 år gammal. Jag har bott i staden sen jag var liten och haft en ganska stabil uppväxt med min bror Kian. Min farsa har spelat en stor roll i mitt liv och jag har lärt mig mycket från han, både om ansvar och om att aldrig ge upp. Jag har alltid varit social och haft lätt för att skaffa vänner, så att lära känna nya människor har aldrig varit något problem. Just nu jobbar jag som byggarbetare och kör på hårt varje dag. Ända sen jag var liten har jag drömt om att köra feta bilar och ha en stabil ekonomi. Idag är det mer än en dröm, det är mitt mål och jag är redo att göra jobbet för att nå dit.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att få alla stunder till roliga minnen, spännande moment, konflikter och skapa händelser som gör det roligare för andra att spela Unive

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du ibland låter din karaktär förlora för att skapa bättre och mer realistiskt rollspel för alla inblandade

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, för typ 4 år sedan men kommer inte ihåg vad jag gjorde.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM = Random deathmatch, VDM = Vehicle deathmatch, FEARRP = Att man ska frukta sitt liv som om det vore påriktigt, Powergaming = Att man inte kan köra in i en vägg i typ 200 kmh och sen åka därifrån som ingenting har hänt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tar rollspel seriöst och tycker det är roligt att skapa roliga stunder med andra

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka