Nekad 1BAGGE1 | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1BAGGE1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad är ditt discord namn? nordstrom1228

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Conny Johansson, 28 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Conny är en sprallig, rolig och omtänksam snubbe.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Conny kommer ifrån en annan stad där han har pluggat polishögskolan. Då han inte ville jobba där borta så flyttar han till Unive för att kunna träffa sina kompisar oftare och även kunna jobba som polis i stad där han trivs. Conny är en ensamseglare, har ingen familj. Han kommer därför börja titta på en lägenhet tidigt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga och seriösa scenarion. Jag är en nattuggla så kommer även göra fin RP på sena kvällar när det kanske inte händer så mycket.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska tänka på sig själv. Man ska kunna låta motparten vinna scenarion också för att det ska bli så roligt som möjligt för allihopa.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Inte vad jag kommer ihåg. Har säkert hänt men jag försöker sköta mig så gott som möjligt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FearRP och RDM vilket är dom mest vanliga reglerna.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat på Drömstaden & Strive RP ett bra tag och har därför god koll på RP.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär & Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompleterat sin ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka