Nekad 1Azkel | Ban överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Azkel

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Zmity5/

Ditt Hex-ID: 11000011507e90f

Vad är din discord tagg? Azkel#9114

Vem var det som bannade dig? JJ

Hur lång tid var din ban? permanet

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ban i dc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja för jag va ksk inte så trevlig mot han men jag sa inget dumt men hade nog lite arg ton när jag prata med han och jag vet att det inte uppskattas av staffs så kommer inte göra samma mistag igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt och skulle hjälpa en kompis för han hade blivit bannad för någon sak och så tog jag ton och så blev staffen inte så glad på mig och så valde han och banna mig på forumet och på multistaden och i discorden

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag fattar lite bannen i discord efter som jag inte va så trevlig men permanent tror jag är lite att ta i och ban på multistaden fattar jag inte efter som det inte hade något och göra med rp och så blev jag bannad på forumet det fattar jag inte efter som inte hade gjort något där heller

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min tidigare ban löste sig väldigt snabbt och allt gick bra fick jätte trevliga staffs att prata så det tummen upp på det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle nog inte ta ton som jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? att alltid va trevlig mot staffs

Har du läst våra regler? Ja

det var jj och zensy som banna mig glömde skriva zensy

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka