Inaktuell 1auto | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1auto

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198328894387/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mourice Åkerblom

Vad är ditt discord namn? ÅkerblomS#5365

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2002

Berätta om din karaktär. min karaktär är en person som har varit med ett tag och sett mycket. han föddes 1980 och har ett ursprung från mellanöstern därav dialekten. hans största intresse är båtlivet och har under många dagar seglat. han har bott på gotland i 20 år av hans liv och har haft en båtplats i sin lokala småbåtshamn. men nu vill han testa storstadslivet och flytta till den stora staden. han ser fram emot att få leva och bo i en storstad!

Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer att bidra med mycket humor och bra stämning på servern. mitt mål är att vi alla ska kunna ha kul och det kommer jag att bidra med.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag skulle vilja spela på servern som en medborgare och kunna jobba med arbeten som liknar mina intressen mer.

Hur hittade du Unive? jag hittade den då en vän till mig rekomenderade den

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna ha kul och att bidra till att andra ska ha kul. även att kunna hitta nytt folk är en av mina mål.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka