Accepterad 1Alvin1 | Medlem ansökning [svantii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Alvin1

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
246
Reaction score
242
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? 1Alvin1#5309

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Han heter yasin isarna och är uppväxt i Thailand. Han är 22 år och är en starkt människa med mycket känslor. Yasin hade en väldigt jobbig uppväxt då hans pappa blev tvingad till att gå med i militären. Yasin mamma blev tillslut ensam kvar med lilla yasin när han endast va 2 år. Efter 2 månader så fick Yasin mamma beslutet att Yasins pappa hade gått bort i det kalla kriget. Yasin och Yasins mamms blev tvungna att fly från landet 3 månader in i kriget för deras säkerhet. Efter att hade flytt landet så hamnade dom i Norge. Men när dom väll hade kommit ditt så skulle dom handla mat. Men dom såg då att matpriserna va skit dyra. Yasins mamma tänkte då att hon skulle gå till komunnen och fråga om vilket land i närheten i Europa som har billigast pengar valuta. Anna som va anställd på kommunen berättade då att Sverige har bästa valutan samt närmast här ifrån. Yasin blev då väldigt funderar sam och började då tänkta mycket på hans kompisar nera i Thailand. Efter 1 vecka så kom dom till Sverige. Yasisn sakande samt tänkte väldigt mycket på hans pappa. Yaisn och hans Mamma flyttade senare till en flyktning förläggning och har bott här i 3 år nu. Yasin hade precis börjat skolan och börjat trivas väldigt bra där då skolan . Nu 19 år senare så lever yasin fortfarande med sin mamma. Och dom fick nyligen medborgare skap här i Sverige. Efter 1 månad så flyttade yaisn till unive och har bott här nu i 2 månader och trivs väldigt bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp. Jag kommer också bidra med Rolig fetta seriösa scenarion och generellt ba rolig rp här på servern. Jag kommer också bygga upp ett roligt Community här på servern. Jag kommer också skriva reports när jag ser folk lalla så att det blir lättare för er staffs och banna samt utveckla servern. Jag kommer försöka så mycket som jag kan att utveckla servern rp samt rpar väldigt seriöst så att servern får ett bra ryckte. Samt så komemr jag att spela för att båda ska ha kul i scenarion så att det bara blir kul för en och skit tråkigt för en.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är när man man gör så att scenariot blir kul för både dig och motparten. Vi kan säga så här att jag kidnappar någon som krim och sen bara dödar han och senare 12h han det är ej så kul för han men jag kanske tycker det är kul men man ska alltid spela för att båda parterna ska ha kul i ett scenariot.

Hur hittade du Unive? Via vänner,Tiktok samt twitch.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka