Accepterad 1Alvin1 | Ban Överklagan [olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Alvin1

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
246
Reaction score
242
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/abdula2006/

Ditt Hex-ID: 1100001492430c6

Vad är din discord tagg? 1Alvin1#5309

Vem var det som bannade dig? Olle

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag ej tänkte till och va dum i just det tillfället. Jag förstår varför olle banna mig då det ej är rätt att säga panda till en grabb som heter lord_panda på dc. Varför just staffs valde att banna mig va ju då för ooc in game och jag förstår beslutet och ångrar det grovt nu . Om jag ska förklara upp hela grejen som hände så va det såhär. Jag va påväg ner till rondellen med gambinos bil. Och då så ser jag top boys ute vid sin gård. Och då så kommer lord_panda fram till mig och säger Tjena gambino. Och då så svara jag tjena panda som va väldigt dåligt sakt av mig som jag ångrar grovt nu i efterhand. efter det så snackar jag lite med han. Efter det så åker jag in på doms gård och chilalr lite med lord_panda. Efter det så fick jag bannen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va vid ens vän gäng hus och chilla sen så fick jag bannen som jag ångrar grovt..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna bannen är ej felaktig. Jag förstår vad jag har gjort för fel och ångar det grovt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad en gång när jag va helt nu på servern och va icke medlem och ville känna pengar och då såg jag på Cosmos tiktok att han hade lagt upp en video på tiktok hur man kännar pengar snabbt på unive och då tänkte jag ju ej till så dum jag va och åkte upp dig som icke medlem och sen så blev jag bannad 15 dagar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänkt till och bara sakt Alex till han som jag brukar säga istället för att vara dum och säga panda. Samt så skulle jag kunna tänkt till mer och ej varit så dum i just det tillfället. Jag vill gärna få en till chans och bevisa att jag kan bete mig och att jag är en kunnig rpare som kan bete sig. Jag kan lova att jag kommer bete mig om jag nu blir unbannad och motbevisa att jag kan rpa bra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig mycket av min ban och nu och det som jag blev bannad för ångrar jag nu också i efterhand. Det jag har lärt mig efter denna bannen är att jag ska tänkta till mer i dessa tillfällen och ej vara dum och säga ooc namn ingame då jag egentligen bara ska säga personens ig namn. Jag fattar också beslutet efter denna bannen men som sakt alla gör fel ibland och nu så hände det mig. Och jag ångrar nu då detta grovt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka