Accepterad 1Alvin1 | Ban Överklagan [Mowgli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Alvin1

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
246
Reaction score
242
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/abdula2006/

Ditt Hex-ID: 1100001492430c6

Vad är din discord tagg? 1Alvin1#5309

Vem var det som bannade dig? mowgli

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag va dum i just det tillfället och ej tänkte till. Jag va då vid groove macken och chilla med min vän. Efter en stund så går våran bil sönder. Och då så springer min vän till top-boys. Då springer jag efter dit till doms gäng-hus då jag också känner några där. När jag väll kommer dit så säger jag for i helvetdä på lall då jag tänkte att jag skulel känna de top-boys grabbar osm va där. Men det va tydligen ångra andra. efter det så får jag ban. Samt så trodde jag att jag kände dom som stog där men det visade sig vara några helt andra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va vid top-boys gäng hus och chilla sen så fick jag bannen som jag ångrar grovt..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta är ej en felaktig ban. Jag förstår mitt fel och ångrar det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad en gång när jag va helt nu på servern och va icke medlem och ville känna pengar och då såg jag på Cosmos tiktok att han hade lagt upp en video på tiktok hur man kännar pengar snabbt på unive och då tänkte jag ju ej till så dum jag va och åkte upp dig som icke medlem och sen så blev jag bannad 15 dagar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänkte till mer och ej ba börjar skrika for i helveteäd. Istället så hade jag kunnat prata normalt och ba bettet mig. Jag lovar att jag ej kommer göra om detta och jag förstår mitt fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och jag ångrar det nu i efterhand.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka