Accepterad 1Alvin1 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Alvin1

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
246
Reaction score
242
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/abdula2006/

Ditt Hex-ID: 1100001492430c6

Vad är din discord tagg? 1Alvin1

Vem var det som bannade dig? bubbelgum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-05 183821.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? [[[[ För att jag va dum och ej tänkte till i just det tillfället som jag nu då i efterhand ångrar rikitg grovt. Jag förstår denna bannen till 100% och vilka fel jag har gjort som jag ångrar. Jag kan lova att detta ej kommer att uppstå igen i framtiden och då så lovar jag verkligen. ]]]] För att jag Fearrp samt lalla nere i groove street. Och bara betedde mig allmänt skit. Jag blev då bannad för att jag Fearrp nere i groove street sent på natten. Det va då några grabbar som jag hade kaxat lite mot tidigare innan jag blev kidnappad. När jag väll blir kidnappad så börjar jag ba rpa skit och halv lallar samt inte Fearrp. Jag märkte nästan direkt efter scenariot, (Fan va detta va onödigt). Jag skulle uppskatta det skit mycket om jag skulle kunna få 1 ny chans .

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt på en cross och kaxa mot några grabbar. Efter ett tag så åker dom fram till mig och kidnappar mig och då så börjar jag lalla samt fearrpa. Dom kör då ner mig till hamnen. Nere vid hamnen så hoppar dom ut med mig ur bilen. Jag kaxa då emot och kort därpå skjöt dom mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna ban är ej felaktig jag förstår erat beslut till 100%
Jag har tänkt på det jag har gjort och jag ångrar det riktigt mycket. Skulle gärna vilja få 1 andra chans och bevisa att jag verkligen kan rpa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad en gång när jag va helt nu på servern och va icke medlem och ville känna pengar och då såg jag på Cosmos tiktok att han hade lagt upp en video på tiktok hur man kännar pengar snabbt på unive och då tänkte jag ju ej till så dum jag va och åkte upp dig som icke medlem och sen så blev jag bannad 15 dagar. ( DETTA VA FÖR 2,5 år sen).

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i och kaxa samt värna om mitt liv och bete mig istället för att kaxa emot. Jag hade även bara kunnat skita i och kaxa emot dom från första början. Jag hade även bara kunnat skita i och starta såna här onödiga konflikter.
Jag hade även kunnat fearrpa mycket bättre som jag kan. Eller då bara rpa normalt istället för att lalla samt fearrpa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig väldigt mycket efter denna ban. Jag har lärt mig att man inte ska åka runt och kaxa i onödan. Jag har lärt mig att jag alltid ska fearrpa även om det är sent på natten. Samt att man inte kanske ska vara ig och rpa när man är trött.
Jag vill även motbevisa att jag faktiskt kan rpa som jag lovar. Jag har kört på denna server i ett bra tag och vet hur man rpar egentligen. Men det jag vil komma fram till är att jag vill bevisa att jag kan rpa samt att jag är en duktig & kunnig rpare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka