Inaktuell 1Alvin1 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Alvin1

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
246
Reaction score
242
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Ditt discordnamn: 1Alvin1#5309

Ange ditt födelsedatum 1 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff är för att jag har väldigt mycket erfarenheter inom just denna delen med fivem. Jag kan alla staff kommandon ingame och på discord då jag lärt mig det från tidigare. Jag jobbar på bra med flyt sålänge jag har något och göra. Jag vill helst jobba inom don eller krim området då jag har mest erfarenheter inom de områden. Jag skulle helst vilja bli don då jag tycker det är roligast samt så kan jag allt inom det området. Jag skulle också gärna vilja lära ut nya personer till staff teamet då jag tycker det också är väldigt kul. Samt så saknar jag nu också att göra staff arbete och skulle gärna vilja börja med det igen.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vardagar - 16:00 - 23:00
Helger - 14:00 - 05:00

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år och några månader skulle jag tro, Har också varit lite mellanrum under denna tid.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har väldigt mycket erfarenheter från tidigare då jag har varit både mod + donation och krim - helper här på servern. Jag kan alla staff kommandon från tidigare. Jag jobbar på väldigt bra så fort jag får något och göra. Samt så har jag också väldigt mycket vänner som har varit staff och där ifrån har man också lärt sig nya grejer och blivit mer erfaren inom staff arbete.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka