Accepterad 1Akmed | Medlem ansökning (Adel.)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

1Akmed

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
39
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198314624953

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Akmed#0001

Vad är ditt födelsedatum? 24 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil Svensson . när Emil var barn så hade han en vältigt tuff men samt rolig barn dom. Emil brukade oftast hänga men polare men var också hemma och spelade. Emil hade många vänner som barn och var populär i skolan. Emil hade det svårt hemma då hans föräldrar inte brydde sig om honom så mycket då dom tyckte att det var slöseri med tid att hjälpa honom laga mat osv. När Emil blev äldre så gjorde han allt själv han lagade mat, diskade, tvättade kläder själv, till slut så fick Emil nog och flyttade han hem till sin farmor och farfar som brydde sig väldigt mycket om honom. När Emil skulle börja gymnasiet så sökte han polis hög skolan, Emil hade redan som 10åring bestämt dig för att bli polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kommer bidra med en bra rp nivå och roliga scenarion till servern

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra rp nivå till servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska göra då senario är roligt för båda parterna

Hur hittade du Unive? Har spelat på servern förut och ville komma tillbaka

Tillbaka