Nekad 1Akmed | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Akmed

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
39
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Akmed

Vad är ditt födelsedatum? 24 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Akmed Dum har är 45 år gammal Akmed hade det svårt när han växte upp med sina 2 brorsor Adel och Omar när Akmed var 3 år gammal så dog båda Akmeds föräldrar i en skottlossning mot Polisen så fick båda föräldrarna ett skott i magen och sedan så avled dom på sjukhuset så Akmed Adel och Omar hade en tuff uppväxt men dom klarade det ändå men Akmed började hänga med fel kompis grupp och så kom han in på den kriminella vägen och började med droger men sen så fick han ett jobb på mekonomen och under denna tiden hade han ett stort instresse av motorfordon han hade en ferrari 488 pista som han sen sålde det räddade han ett tag men efter ungefär 3 måndader så börja Akmed komma in på fel väg igen och började få tag på vapen och droger och 2022-06-25 vart Akmed tagen av Polisen och han satt inne i 1år och 3 månader sen när han kom ut så fick han jobb på vianor och jobbade där i ungefär 3 veckor sen kom han tillbaka till det kriminella och har varit på den vägen resten av sitt liv men han har fortfarande kvar sitt stora intresse till bilar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp till servern och bra och roliga scenarion och en bra rp nivå jag kommer hjälpa personer som är nya på servern och visa hur man ska göra saker ig

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att de ska vara roligt för båda parterna och inte bara din sida så om man gör ett butiksrån ska de va roligt för alla parterna och inte bara roligt för din part de ska vara roligt för polisen part också

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm som står för Random death match som betyder att man inte ska döda nån utan anledning vdm samma som rdm fast med fordon och att man inte ska använda sitt fordon som ett vapen Nlr att om man har dött i scenario får man inte komma ihåg nåt som hände i scenariot cop bait att man inte ska försöka få polisens uppmärksamhet fear rp att man ska värna om sitt liv om man har en pistol mot huvudet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har erfarenheter inom rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka