Nekad 1Akmed | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Akmed

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
39
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Akmed

Vad är ditt födelsedatum? 24 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Akmedl dum och är 44år gammal. Akmed växte upp i rinkeby och hade det riktigt tuft. Adel hade sin mamma och pappa och sina 3 tvillingar Omar Dum och Adel Dum. Adels föräldrar knarkade och drack väldigt mycker alkohol och lät barnen vara hungriga hela dagarna. Adel var den som tog hand om sina syskon så mycket han bara kunde han baxa från amos för att familjen skulle kunna få äta. En dag när Akmed var 14 år gick han i en liten gränd där han såg en lastbil med öppnar dörrar där bak Akmed som är så nyfiken gick och kollade och såg vapen där inne han tittade sig omkring och tog en m9 och sedan sprang därifrån, det han inte visste var att dem hade span på han. Så nästa dag så gick Akmed vid exakt samma gränd och fick en påse över huvudet och sen blev in kastad i en bil/skåpbil och där med hade blivit kidnappad av dem så kallade ballas. Dem erbjöd Adel ett knark jobb som han mera var tvungen att göra så han hoppa på vespan och åkte till destinationen där han skulle lämna knarket och klara det. Detta fortsatt ett bra tag tills 2013/09/21 då Akmed blev tagen av polisen när han hade en m9 på sig han åkte in i ungdomsfängelset 4 år och kom ut 2017 det var så Akmed kom in i det kriminella livet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp till servern och bra och roliga scenarion och en bra rp nivå jag kommer hjälpa personer som är nya på servern och visa hur man ska göra saker ig

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att de ska vara roligt för båda parterna och inte bara din sida så om man gör ett butiksrån ska de va roligt för alla parterna och inte bara roligt för din part de ska vara roligt för polisen part också

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm som står för Random death match som betyder att man inte ska döda nån utan anledning vdm samma som rdm fast med fordon och att man inte ska använda sitt fordon som ett vapen Nlr att om man har dött i scenario får man inte komma ihåg nåt som hände i scenariot cop bait att man inte ska försöka få polisens uppmärksamhet fear rp att man ska värna om sitt liv om man har en pistol mot huvudet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har erfarenheter in om rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka