Nekad 1Akmed | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Akmed

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
39
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Akmed

Vad är ditt födelsedatum? 24 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Akmed dum och har 2 bröder som heter Omar dum och Adel Dum och dom har haft en tufuppväxt då båda föreldrarna va döda och dom hade de svårt med pengar så dom blev kriminella och började råna personer först sen butiker sen banker sen startade dom et gäng vid namn MS-13 och det gänget vart rätt så stort och sen har dom varit med i andra gäng under deras uppvxäxt och nu är alla grovt kriminella

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp till servern och bra och roliga senarion och en bra rp nivå ajg kommer hjälpa personer som är nya på servern och visa hur man ska göra saker ig

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att de ska vara roligt för båda parterna och inte bara din sida så om man gör ett butiksråm ska de va roligt för alla parterna och inte bara roligt för din part de ska vara roligt för polisen part också

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm som står för Random deatch match som betyder att man inte ska döda nån utan anledning vdm samma som rdm fast med fordon och att man inte ska använda sitt fordon som ett vapen Nlr att om man har dött i senario får man inte komma ihåg nåt som hände i senariot copbait att man inte ska försöka få polisens upmärksamhet fear rp att man ska värna om sitt liv om man har en pistol mot huvet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har erfarenheter in om rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka