Accepterad 1Akmed | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

1Akmed

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
39
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198314624953/

Ditt Hex-ID: 1100001151f17b9

Vad är din discord tagg? Akmed

Vem var det som bannade dig? Savage

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-05 013102.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Montage + Doxxning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag ska förklara det hela från början. Så det som hände va att jag och ett par andra vänner satt och snackade i discord, min vän va ute och jag tog bild på honom och skickade i våra pms som "lall" liksom inget seriöst. Sedan sitter jag med några andra som jag inte snackat med på länge och dem frågade om jag fortfarande va på unive. Jag sa ja och dem ville se klipps på hur unive va nu så jag satt och visade dem, en av dem som satt där frågade om jag hade ett montage och jag sa nej. Dem alla sa till mig att jag borde göra ett montage och då tänkte jag "varför inte, kommer ju ändå inte lägga upp det" varför jag tänkte så här vet jag faktiskt inte. Jag editade ett montage och visade dem jag satt med, dem va på mig att lägga upp det på youtube men jag sa nej då jag fortfarande va på unive. Skulle senare rensa min dator då jag inte har den största disken och då skulle jag ta bort klippsen jag hade på unive. Men kom på att dem försvinner från editing programmet också så jag va så dum och exportade mitt montage och la upp det på youtube som unlisted. Inte public, varför jag ens gjorde något av detta från början vet jag faktiskt inte tills denna dagen. Jag skickade video länken till en vän och han måste ha skickat vidare den för från ingenstans fick jag tags i unive discorden och sedan poff jag va bannad. Sen det med doxxningen, jag skrev till en person som jag trodde va min vän men igentligen va det någon helt annan (ALT konto) då han hade sagt till både mig och andra att han va just denna personen som jag va vän med. Jag skickade bilderna till han som jag trodde va min vän på ALT då han somsagt hade sagt att det va han som va min vän, och därifrån blev jag bannad för doxxning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen va inte i närheten av felaktig, jag valde att göra ett montage själv och det är något jag ångrar i efterhand. Nu har jag insett hur tråkigt det har blivit utan unive och detta är något jag ångrar grovt.
Det med doxxningen är också gitligt. Jag skickade en bild på en person till honom, personen jag skicade bilden till trodde jag va en annan som satt på sitt ALT men blev väldigt fel där och förstår varför jag är bannad för det och det är såklart också en gitlig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för lite olika, dessa bans är något jag har lärt mig ifrån och har inte upprepats.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? För det första hade jag kunnat strunta i att lyssna på mina vänner och börja edita ett montage då det va ett väldigt onödigt val.
Aldrig tagit bild på min vän från första början, onödigt val och skulle bara struntat i att göra det.
Inte ens klippat på unive när jag har skjutit, varför jag har klippat när jag har skjutit vet jag inte ens.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har du lärt dig någonting efter din ban? Montages är inte värt det, istället för att jag ska sitta och klippa när jag skjuter bör jag klippa när folk begår regelbrott, roliga scenarion, roliga stunder. Detta med doxxning det är bara barnsligt och internetkrigande är också väldigt barnsligt. Onödigt av mig att påbörja något från första början och ångrar det rejält.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka