Nekad 1affe | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1affe

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Affe

Vad heter du på discord? 1affe /// affeju

Ange ditt födelsedatum 13 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Kör lite närsom. Är ute då och då å lägger wurstingraggen men annars så är jag aktiv under dan å kvällen te kanske 04.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har tagit ganska så långa pauser men har gibbat nog sen april förra året så kom jag in på unive för första gången

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1088173462406844446/1092175178693365945/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt uppgift är att underlätta en staffs arbete genom att revva, svbanna och kicka spelare som gör regelbrott. En servervakt är som en helt vanlig spelare på Unive fast att SVn har perms till vissa commands, dessa commands används endast när ett regelbrott skett så man behöver använda det. En SV ska rpa som en vanlig spelare och bara för hen har perms så ska man ej leta efter fel i rpn utan låta det komma. Kicks ska endast vara för att visa spelare och att ge spelare lärdom om dem gjort ett lite mindre brott som att lalla lite för mycket. Revive ska endast användas då en person eller dig själv dött av en orsak som antingen kanske varit en slags bugg som om man loggar in död eller om man blivit utsatt som regelbrott som RDM och VDM.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill kunna hjälpa dem som behöver och göra en liten nytta på servern, jag vill kunna underlätta för folk som blivit utsatt för regelbrott. Att ha SV rollen innebär inte att man ska åka runt och banna folk utan rpa som vanligt och om man ser en person utföra regelbrott så ger man konsekvenser. Jag RPar många timmar om dagen och skulle vilja göra nytta åt alla lallare jag ser på t ex. piren och torget

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är t ex. att ens kompis blivit dödad i ett scenario och skickar ett pm och säger revva detta id. Abuse är att t ex. använda toggleid under en stormning för att kunna se var spelare är

Du är vidare på muntlig intervju. Du har 48 timmar på dig och göra detta. Lycka till 🎓

Nekad.
Anledning:
Har ej tagit intervjun på 48timmar.

Du får ansöka igen om 1 vecka. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka