Accepterad 1adam | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1adam

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: 1adam

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198184478701/

Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad är ditt discord namn? Adamk1ng#8871

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Jocke Beijer är en 30 årig man från sverige. Jocke har aldrig vetat vem hans pappa är och hans mamma dog när Jocke var 16 år gammal, så han har fått klarat sig själv under mestadelen av sitt liv. Sedan dess har Jocke varit fast i kriminaliteten. Han väljer att flytta till denna nya stad för att försöka ta sig bort från kriminaliteten. Jocke har ett stort intresse för bilar, och därför är ett utav hans drömjobb att jobba som mekaniker. Jocke är en väldigt lugn och sansad peroson, men om han blir arg blir han rikigt arg och tänker inte en extra gång innan han gör något dumt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tror att jag och min karaktär "Jocke Beijer" kan erbjuda riktigt bra och kvalitativ rp. När jag rpar försöker jag alltid skapa roliga och bra scenarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill gärna bli whitelistad på multistaden för att det verkar som en riktigt bra server med bra admins och spelare. Sedan vill jag har roligt med mina kompisar som också spelar på denna server.

Hur många timmar har du på FiveM? 162

Hur hittade du Multistaden? genom mina kompisar som sa att det var en riktigt bra server

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka