Accepterad 1Abbe | Medlem ansökning [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

1Abbe

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/2177213/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Albin_003#9116

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Muhami Grutte. Han är född 1994-09-02 i Österrike. Hans mamma var gravid med honom när hon och hans pappa flydde till Sverige.

Efter en svår uppväxt i Rosengård bestämmer han sig att han fick nog av det kriminella och flyttade till Klippan där han fick jobb som mekaniker. Bara efter några år så kände han att det var nånting som fattades från hans liv. Han slutade som mekaniker och bestämde sig för att bli polis.

Muhami kan verka som en lite dyster person ibland, men när man väl får träffa honom så ser man vilken trevlig person han är.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att kunna ta RP:a mer seriöst och utan medlemskap är det en väldigt begränsande upplevelse. Personligen har jag väldigt kul och vill kunna uppleva servern fulla potential.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med seriös RP och roliga scenarion. Jag vill lära känna nya människor och skapa nya kontakter vilket kommer leda till en mer realistisk RP som till exempel skaffa jobb kollegor och gå på Afterwork med de.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kan inte alltid vinna i alla situationer och man måste vara beredd på att det inte alltid går ens väg. Alltså att acceptera att man är underdog i vissa situationer och inte alltid vinna. Till exempel ifall nån rånar en kan man inte vara kaxig mot rånaren om hen har en pistol mot en utan att hålla sig till RP och faktiskt visa att man är rädd.

Hur hittade du Unive? En kompis visade mig servern.

Godkänd efter muntliga intervjun, Välkommen till Unive hoppas du trivs.

Tillbaka