Nekad 1_2233 | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1_2233

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad heter du på discord? Alvzyy

Ange ditt födelsedatum 19 November 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Kör lite då o då ganska mycket på dagen o mycket på kvällen till typ 12 men sen senare på natten brukar ja inte spela.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Varit medlem sedan 19 nov 2021 så ett tag.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång har ej någon bild men var för jag snodde en taxi. Men va inge lång ban 1 dag bara

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att föra sånt som typ inte Staffs hinner göra som tillexempel kanske om man ser någon göra regelbrott o Staffs inte hinner typ kicka eller banna personen så kan jag som servervakt kicka eller banna. Servervakt har som i uppgift att banna o kicka lallare mm dom som bryter mot något som man inte får göra. Servervakt ska även vara som en förebild för tillexempel nya spelare mm.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill höja RP nivån på servern så om någon skulle lalla eller liknande så kan jag kicka eller banna som kanske staffs inte hinner eller ser. Även att jag har spelat FiveM ett tag o vill vissa o hjälpa dom som e nya på servern med det ja kan hjälpa dom med o hjälpa dom som även inte är nya.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan va många olika saker men tillexempel att man dvar sin bil när man har blivit stannad eller råna o man typ har lagt vapen som man kanske hade å sig i handskfacket men inte vill tappa det då dvar man bilen så dom inte kan kolla igenom bilen o ta vapnet mm. Kort sagt att man använder sin styrka på fel sätt.

Nekad.
Anledning
: Har ej haft Medlemskap i 30 dagar.

Du får ansöka igen 3 Augusti.Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka