- Meddelanden
- 28
- Reaction score
- 3
Vad är ditt namn i verkligheten? Sandra
Vad är ditt discord namn? Saandra94
Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 1994
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Linn jansson född 1994
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam,trevlig,blyg
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Linn växte upp i en dålig miljö med knarkande föräldrar framtidsplanerna för henne är att bli sjukvårdare eller mekaniker
Vad kan du bidra med till serverns RP? Skratt,glädje, socialt rp
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska agera på ett sätt som bidrar till ett intressant och realistisk upplevelse för alla inblandade. Man ska vara villig att förlora eller ta en mindre fördelaktig position om det förbättrar rollspelets upplevelse för motparten och gör scenariot mer tro värdigt och underhållande.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej Aldrig kommer aldrig göra
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? man använder sin bil som vapen/du har vapen riktade mot dig men du springer därifråm/ du tar info ooc och använder det ingame
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Lider av grov social fobi och dåligt minne när jag väl ska återberätta regler och lider av npf men mycket lättare att prata i spelet än att prata på discord typ som muntlig inteljuv men gör alltid mitt bästa och försöker
Vad är ditt discord namn? Saandra94
Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 1994
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Linn jansson född 1994
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam,trevlig,blyg
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Linn växte upp i en dålig miljö med knarkande föräldrar framtidsplanerna för henne är att bli sjukvårdare eller mekaniker
Vad kan du bidra med till serverns RP? Skratt,glädje, socialt rp
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska agera på ett sätt som bidrar till ett intressant och realistisk upplevelse för alla inblandade. Man ska vara villig att förlora eller ta en mindre fördelaktig position om det förbättrar rollspelets upplevelse för motparten och gör scenariot mer tro värdigt och underhållande.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej Aldrig kommer aldrig göra
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? man använder sin bil som vapen/du har vapen riktade mot dig men du springer därifråm/ du tar info ooc och använder det ingame
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Lider av grov social fobi och dåligt minne när jag väl ska återberätta regler och lider av npf men mycket lättare att prata i spelet än att prata på discord typ som muntlig inteljuv men gör alltid mitt bästa och försöker