19inquisitor99
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198119198832/
Ditt Hex-ID: 110000109792070
Vad är din discord tagg? 19inquisitor99#0637
Vem var det som bannade dig? Pubbis
Hur lång tid var din ban? 20 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM, suntförnuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag bröt mot reglerna.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis körde upp mig till berget där jag skulle hämta min men jag hittade inte bilen så jag sprang tillbaka till min kompis för att åka ner igen. Väl vid bilen ser många grabbar sparka ner min kompis och samtidigt säger åt honom att resa sig, vilket han inte kunde göra på grund av att han blev nersparkad hela tiden. Då kom jag in och sa ifrån att det räcker, men de lyssnade inte och fortsatte sparka honom. Jag kunde inte göra nånting själv så jag tänkte leta igen efter bilen men med samma resultat så jag gick tillbaka till min kompis igen. Jag ser att de fortfarande är på honom så jag bestämmer mig för att skrämma iväg dem med bilen, jag körde mot dem men tyvärr råkade jag träffa dem då de sprang olika håll och jagade mig (DE VAR MÅNGA). Därefter blev jag avstängd i 20 dagar tyvärr.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban men samtidigt lite mitt fel också. Jag anser att det var felaktig då grabbarna var på min vän i FLERA MINUTER och vägrade låta honom gå. Om de skulle robba honom så borde de ha gjort det snabbt och smidigt, inte sparka en man som redan ligger på marken, dessutom minst 7-8 mot 1. Enligt mig är det inte suntförnuft de grabbarna spelade in sin roll.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det är min första ban.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ringt polisen men samtidigt tänkte jag att det kommer ta långt tid innan räddning kommer för min vän. Jag hade även kunnat låta dem göra sitt tills de vara klara, jag hade kunnat följt reglerna på ett bättre sätt. Jag hade kunnat levt som en vanlig civil och inte försökt leva som en hjälte.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att om du inte är whitelisted så har du inte lika förmåner som andra som är det (jag antar att de som robbade min vän var det). Så jag ska inte lägga mig i så mycket i vad som händer runt om mig och försöka göra mitt, försöka göra rätt och följa reglerna istället för att ta handling i mina egna händer.
Jag kommer definitivt efter denna ban att följa reglerna ännu mer noggrann och kämpa för att få min plast som en av Whitelisted.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 110000109792070
Vad är din discord tagg? 19inquisitor99#0637
Vem var det som bannade dig? Pubbis
Hur lång tid var din ban? 20 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM, suntförnuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag bröt mot reglerna.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis körde upp mig till berget där jag skulle hämta min men jag hittade inte bilen så jag sprang tillbaka till min kompis för att åka ner igen. Väl vid bilen ser många grabbar sparka ner min kompis och samtidigt säger åt honom att resa sig, vilket han inte kunde göra på grund av att han blev nersparkad hela tiden. Då kom jag in och sa ifrån att det räcker, men de lyssnade inte och fortsatte sparka honom. Jag kunde inte göra nånting själv så jag tänkte leta igen efter bilen men med samma resultat så jag gick tillbaka till min kompis igen. Jag ser att de fortfarande är på honom så jag bestämmer mig för att skrämma iväg dem med bilen, jag körde mot dem men tyvärr råkade jag träffa dem då de sprang olika håll och jagade mig (DE VAR MÅNGA). Därefter blev jag avstängd i 20 dagar tyvärr.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban men samtidigt lite mitt fel också. Jag anser att det var felaktig då grabbarna var på min vän i FLERA MINUTER och vägrade låta honom gå. Om de skulle robba honom så borde de ha gjort det snabbt och smidigt, inte sparka en man som redan ligger på marken, dessutom minst 7-8 mot 1. Enligt mig är det inte suntförnuft de grabbarna spelade in sin roll.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det är min första ban.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ringt polisen men samtidigt tänkte jag att det kommer ta långt tid innan räddning kommer för min vän. Jag hade även kunnat låta dem göra sitt tills de vara klara, jag hade kunnat följt reglerna på ett bättre sätt. Jag hade kunnat levt som en vanlig civil och inte försökt leva som en hjälte.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att om du inte är whitelisted så har du inte lika förmåner som andra som är det (jag antar att de som robbade min vän var det). Så jag ska inte lägga mig i så mycket i vad som händer runt om mig och försöka göra mitt, försöka göra rätt och följa reglerna istället för att ta handling i mina egna händer.
Jag kommer definitivt efter denna ban att följa reglerna ännu mer noggrann och kämpa för att få min plast som en av Whitelisted.
Har du läst våra regler? Ja