Accepterad 187an | Ban Överklagan [ZUTKAZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

187an

Medlem
Meddelanden
504
Reaction score
22
Länk till din steam profil: https://s.team/p/gtjd-kdwj/WBDGTBCJ

Ditt Hex-ID: 11000014d6272f

Vad är din discord tagg? 187an

Vem var det som bannade dig? trakke

Bild på banmeddelande: 1116A765-66D2-4724-8BCA-7128C6AA641A[1].webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen anning han trodde att jag hetsade ooc när ja skoj hetsa med kneno i våran allians chatt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag jiddrade med kneno och han hets jiddrare med mig tillbaka, han hoppar inte support och då går trakke in i våran chatt och väljer att banna bara på det han ser och sedan börjar ignorera mig i PM och inte ber mig komma i support när jag har tid.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig ban eftersom de inte va något regelbrott som skedde och då de endast var ja o en i alliansen som hetsade med varandra på skämt åt båda hållen. Han jiddra med mig ja jiddra tillbaka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har knappt några bans har 13 över 3 år

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hoppat support och förklarat, men märkte precis att ja ens var bannad så bannen har ja haft en stund

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja hoppa support och förklara

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka