Nekad 154c | Medlem ansökning [KZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

154c

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? 154c

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Isac falk, han är 21 år gammal och kommer från småland, han är bara en helt vanlig svensk kille som gillar att hålla på mycket med bilar, affärer och jobb. Han växte upp i en familj som består av han, hans 2 systrar och hans mamma och pappa, när Isac var 16 år gammal sommarjobbade han på en pizzeria och sålde pizza. Under tiden han jobbade där märkte han att han hade en talang för att baka pizza så han jobbar kvar där idag. Isac har alltid ett leende på läpparna och är väldigt positiv, han gillar att utforska nya saker och göra det bästa utav situationer som kan vara lite nedstämmande och får alltid folk att bli glada.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en engagerad rollspelare som vet hur man rpar seriöst och gör det bra, jag kommer bidra med många roliga scenarion som förhoppningsvis alla i scenariot är kul. Jag kommer även kunna bidra med en del ooc genom att hjälpa personer i chatter och vara allmänt trevlig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att man inte bara ska spela för att ett scenario ska bli roligt för sig själv, utan att man ska göra det roligt för alla som är med i scenariot. Ett exempel på detta är om du gör ett bankrån, då måste man inte alltid vinna scenariot genom att komma undan från polisen. I stället kan man någon gång ibland låta polisen vinna genom att låta dom fånga dig och fortsätta scenariot därifrån.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst igenom alla serverns regler, det kommer ett par exempel under.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jo, jag har ganska mycket erfarenhet inom rp. Jag har spelat på otroligt många servrar och känner att jag har ganska bra koll på hur saker och ting fungerar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är inte så bra på att uttrycka mig skriftligt, jag tycker att det är mycket enklare att ta saker muntligt, vilket kan vara anledningen till att min ansökan är kort.

Exempel kommer här, råkade skicka in för tidigt

Copbaiting - När man försöker få polisens uppmärksamhet utan ett bakomliggande scenario.
Sunt förnuft - Detta är den största regeln inom alla regler enlig mig och den går ut på att man alltid ska ha ett extra konsekvens tänk innan man agerar, man ska till exempel inte köra 200 igenom torget utan man ska alltid tänka ett extra steg innan man gör saker. "Skulle jag gjort detta i verkligheten eller inte?"
Powergaming 1 och 2 - Powergaming 1 är när man rollspelar med omänskliga krafter såsom att köra in i en vägg sedan åka iväg som att inget har hänt, powergaming 2 är när man endast spelar för makt och pengar

Nekad. utveckla och skriv mera i karaktär beskrivning. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka