Nekad 151soldaten | Medlem ansökning [bad.InBed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

151soldaten

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? gnuggis42069

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Hamza Izaksson är 19 år och har växt upp i Ronna med sin ensamstående mamma. Dom hade det tufft ekonomiskt. Hamza har ADHD och aggressionsproblem, vilket har gjort skolan svår och lett till många bråk med klasskamrater och lärare. Vid 14 års ålder började han sälja droger för att hjälpa sin mamma ekonomiskt. När hamza var 16 blev hans bästa vän skjuten till döds, något som sårade hamza väldigt mycket och samt ledde till ett drog missbruk.
Strax innan Hamza fyllde 19 sköt några personer mot porten där han och hans mamma bodde. Rädd för sin mammas säkerhet och trött på stressen och paranoian från kriminaliteten bestämde sig Hamza för att försöka förändra sitt liv. Han flyttade till en unive staden för att få en ny chans i livet och hålla för att försöka hålla hans mamma bort från hans problem och försöka hålla sig själv bort från kriminaliteten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? seriös och rolig rp. de viktagaste för mig är att man är seriös och social samt ser till så att alla har det roligt. jag kommer se till att servern är så bra som möjligt genom att rapportera regelbrott och lall till support.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela så att alla har möjligheten att ha roligt och inte gör saker för sitt eget bästa och att man håller det realistiskt i alla situationer och att man ska kunna ta förlorade situationer

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst reglerna då jag spelat ganksa länge VDM RDM POERGAMING NLR

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag är kanske inte världens bästa men jag har ju kört rätt så mycket rp innan så jag ska nog få det att funka

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har inget mer att lägga till, ser fram emot att få ta del av eran server

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
Berätta mer om din karaktär istället för förtiden bara. Tex Intressem, Framtidsplaner, jobb hobbys osv

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka