Nekad 150 | Medlem ansökning (TOBBE) [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

spbo2725

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? charlie

Vad är ditt discord namn? 150

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: janne svensson- ålder 26år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig,social,omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär föddes i Sverige och är 26 år gammal men hans ursprungliga etnicitet är assyrier, han pluggade i gymnasiet och började sedan plugga vidare direkt. janne hade som mål att bli civilekonom. När Andrey blev 20 så dog en av hans bästa vänner, vilket ledde till att han hamnade i depression och drogmissbruk. Han slutade med sina studier och fick trauma av hans avlidna vän, då började han ta en annan väg i livet, han flyttade till en annan stad och lämnade hans familj för att sedan börja med kriminalitet och söka sig till ett gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriöst rp, följa regler, påminna närvarande att följa regler. Skapa roliga, bra och seriösa scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska låta den andra personen vinna även om man själv inte gör det i en scenario, t.ex. om man blir rånad ska man alltid agera som om det vore verkligt. Även om man själv inte vinner något på det ska man fortfarande rp:a så att båda parten har roligt och det blir bättre samt seriöst rp.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag men inte på unive eftersom jag är ny till unive. Jag har gjort på en annan server som fanns för länge sen och nu har jag lärt mig av den regeln eftersom jag blev bannad ifrån den servern. Så det kommer ej ske igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Vdm vdm är att man använder sitt fordon som ett vapen. Vehicle death match. 2. RDM. RDM är att man dödar eller slår någon utan anledning "RANDOM DEATH MATCH". Suntförnuft. Suntförnuft är att man alltid ska ha ett logiskt tänkande och alltid tänka sig för innan man utför vissa handlingar

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en aktiv person inom fivem spelar de mycket och kommer vara aktiv

Felaktig discord

Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord. Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Nekad.
Anledning:
Misslyckad komplettering

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka