Nekad 150 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

spbo2725

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? holger

Vad är ditt discord namn? spbo 2725

Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bosse Larsson, 26 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig,social,omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Den 20 november 2000 föddes Bosse på BB i Unives stad, han hade det inte så lätt som barn då hans pappa var drogmissbrukare och slog både Bosse men också sin mamma. Tillslut så lyckades de flytta från deras pappa efter att han har varit på en fest och blivit jätte full. Då började de om med livet, bosse kom in på en skola där han fick lära sig mycket och han lyckades att ta sig in på en linje som han gillade, han pluggade till mekaniker. Efter skolan så fick bosse ett jobb på en verkstad med bra lön och en fjärde del av pengarna gick till hans mamma då hon hade det tufft. Bosse ska däremot flytta till unive för nya mål i livet, få flickvän och ett bra jobb. Han kommer att hälsa på mamma ibland men han är redo för att stoppa in nyckeln i dörrlåset till sin nya lägenhet på unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att folk kommer få ha det roligt, bra RP utan massa regelbrott, jag kommer att respekterar alla ovasett vad de är för kön eller gillar för kön. Jag kan bidra med social RP då jag kan bli kompis med vem som helst ganska snabbt. Jag kommer att bidra med en rolig upplevelse då jag försöker att få folk att ha roligt och skratta mycket. RP för mig är inte bara ett spel, utan ett sätt att skaffa nya kompisar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man vill/ska se till att om man har ett argument/krig på servern så ska den andra personen som man möter ska vinna det scenariot, det kan vara av olika skäll men framförallt handlar det om att man vill att motparten ska vinna för att det ska bli en bra RP sitaution/upplevelse.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag men inte på unive eftersom jag är ny till unive. Jag har gjort på en annan server som fanns för länge sen och nu har jag lärt mig av den regeln eftersom jag blev bannad ifrån den servern. Så det kommer ej ske igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Vdm vdm är att man använder sitt fordon som ett vapen. Vehicle death match. 2. RDM. RDM är att man dödar eller slår någon utan anledning "RANDOM DEATH MATCH". Suntförnuft. Suntförnuft är att man alltid ska ha ett logiskt tänkande och alltid tänka sig för innan man utför vissa handlingar

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en aktiv person inom fivem spelar de mycket och kommer vara aktiv

Nekad!
Anledning: Ljuger i sin ansökan om att aldrig ha spelat på unive och att du inte begått regelbrott på Unive. Var ärlig, vi vill inte ha spelare som ljuger.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka