Nekad 14rackor | Ban överklagan[wille1910]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

14rackor

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198199178439/

Ditt Hex-ID: 11000010e3d84c7

Vad är din discord tagg? Changlong#1810

Vem var det som bannade dig? KINESEN

Hur lång tid var din ban? PERMANENT

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? dupe

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja okej ska berätta från början nu så det var typ igår kväll 00:00 någonstans runt där 00:00 och 01:00 då ja hoppade in i han Mohammed abdis bil. Och jag frågade vad han jobbade med och han sa att jag skulle adda han på discord så jag gjorde det sen hoppade jag in där o d va chill men han sa aldrig va han jobbade med. men allt tog en turn när han tänkte dupa pengar alltså jag ville inte men det kändes som ja verkligen behövde han sa nå bullshit om att han skulle ta mitt konto iaf ja inte var med tror jag men jag är inte helt säker jag har inte jättebra minne men jag tror att det var vad han sa iaf. Så han sa att jag skulle alt f4a spelet och han skulle swisha o ja trodde han skämta först men när ja kom in så insåg ja att han inte skämta o jag ångrade mig inombords första sekunden jag såg dom pengarna på konto så jag tänkte nu lä ja bort me pengarna men ja tänkte inte på att jag hade kunnat stukit till er staffs för ja tänker inte så långt ibland men jag tänkte oxå om jag går med på det så kan jag säga till er att det finns en bugg som kan ge en oändligt mycket pengar som ni lä patcha inom snar framtid. Men iaf ja åkte till torget o gav en grabb 1 mille o en annan typ 500 tusn eller 5 miljoenr kommer inte ihåg men ja ville bli av med dom så snabbt som möjligt vet fan inte varför ja inte gick till er staff från första början.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Klockan va ish 02:45 jag kom från att hjälpa en ny spelare as snäll grabb eller ja jag gör så med alla som är ny till staden att jag hjälper dom me ditten o datten typ bank kort o id men vi ska inte sladda in på det iaf jag åkte till torget bara för att ställa mig där en stund oxå kom ja på att ja hade dom där 25 miljonerna som jag verkligen inte vill ha för jag vill tjäna pengar den legita vägen inte nå dupe pengar de inte nice för man har fööör mycket pengar och d inte kul o köra men iaf ja började med att swisha en grabb vid torget parkeringen ish typ 500 tusen tror jag att det var sen kom den en annan grabb o fråga om han kunde få 100 tusen men ja swishade 1 miljon bara för att göra mig av med mer pengar så fort som möjligt men jag ville inte att dom andra skulle bli misstänkt för något så jag gav bara bort lite i taget men ja skulle ju som sagt gå till er i staff teamet att säga åt att det var en grabb som hade dupat pengar som ja igentligen inte riktigt ville jag kände mig typ tvingad till det o ångrar varenda sekund av att ja ens joinade samtalet i deras discord. Juste dom har ju en egen discord där dom har en egen fivem server o han är typ staff på den servern eller vad han var.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker själv att det var en felaktig ban för ja har inte gjorde nå eller jo ja tyckte att jag blev typ tvingad till att medverka för han sa nå bs vilket ja inte tror på nu men ja va rädd i sekunden då han gjorde buggen o ja visste väl att det var lätt ban för ja vet att ni kollar logsen ofta som fan o en swish på 25 miljoner händer inte varje dag och sen när jag satt o snacka med tezzy o spozee så kollade spozee igenom logsen o de visar sig att Mohammed abdi har skapat sånna nya karaktärer o swishat sig själv om och om igen han hade en swish i logsen på 40 miljoner och jag tycker att det är lite konstigt att ni inte har tyckt 40 miljoner in är lite konstigt på ett icke medlems konto och a han hade ju gjort massa utgifter på flera miljoner tidigare igår asså det var upp mot 10+ miljoner. Jag trodde själv att han var typ chef eller något på något företag så jag tänkte ju inte mer på det under dagen ja spelade med han.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Okej så¨dom tidigare bannsen är för att jag har inte spelat fiveM tidigare så är ny till att rpa så vet inte riktigt vad som är vad än men ja har lärt mig en hel del på dom bannsen och repeterat era regler för att dom ska sitta så jag vet vad som inte är rätt och vad som är rätt..

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle kunnat skrivit till er mods direkt att jag hade en grabb som vet hur man dupar pengar och på så sätt hindrat han från att göra buggen så att jag inte skulle behövt gå igenom de eller vad man kallar d. låg o tänkte på de minst 1 timme igår när ja skulle sova men somnade tillslut för d va förmycket övertänkande

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man aldrig ska göra något någon annan vill att man ska göra även om man blir tvingad till det och gå till er staffs o berätta de som har hänt direkt än att vänta med det och jag hoppas att ni kan ge mig en chans jag började spela för 2 veckor sen och det är fan skit kul o köra för jag vill tjäna pengar den legita vägen o inte genom nån bugg jag hoppas du som läser detta förstår mig iaf..

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top