Nekad 14_Camels | Beslut Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

14_Camels

Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Ditt discord namn: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kI9AzRCazPp-Hv3Z6?invite=cr-MSxEMk4sMzk3NTQ1MjQ0

Ditt Hex-ID: 11000016e972e3a

Vad för typ av beslut gäller det? mr_savage2010

Vem/vilka tog beslutet? hedgehog

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs för att jag rörde min crosshair väldigt skumt och hedgehog trodde jag fuskade men det kan jag förklara i berätta varför beslutet är felaktigt jag men jag har mina anl. Kan fatta varför han valde att banna mig jag rör min crosshair på väldigt konstigt sätt börjar sikta på golvet under en stormning så det där är varför jag tror att ni banna mig.

Hur är beslutet felaktigt? Jo beslutet är felaktigt för att jag riktade på golvet för att bena poliserna och ta de som gisslor för att komma undan stormningen planen jag tänkte på är att rikta på polisen när han är på golvet få han att gå in i buren för att hålla de som gisslor desto fler gisslor man har desto bättre eftersom jag kunde ta mig ut ur situationen så när jag riktade på golvet så var det för att jag ville bena men när jag sköt han andra såg det ut som o vara fusk där man kan se folk genom väggar med för jag hade bara crosshair placement kört lite fortnite innan och tog lite tips därifrån och det var en one way så deklart jag riktar på ett ställe bara och när jag sköt polisen som storma så valde jag att finisha för att om jag går fram så blir jag ihjäl skottad av hans kollegor så jag tänkte skit i det så finisha jag honom och om det var så att jag fuska så hade jag träffat honom i huvudet och han andra som ghost peakade mig han dödade jag inte ens fick inte ens hs på honom men jag fick han en gång i armen det var för att han hade sprungit fram och tillbaks flera gånger och när jag sköt flera gånger mot han missa jag 2/3 skott och träffa 1 skott så fattar inte hur det kan vara fusk för jag har inte fuskat och det med gisslan att jag locka på han det gjorde jag verkligen itne utan jag har funkionsnedsättning vilket gör att jag inte kan stå stilla när jag är uttråkad därför jag börja rikta fram och tillbaks mot random grejer så som gisslan och väggar och sånt och när jag riktade mot gisslan så siktade jag inte ens mot hans huvud det var utanför hans huvud och så rörde jag lite grann det är då sikten kom på hans huvud så jag rörde runt utan inte direkt på hans huvud som ni kommer kunna se på beviset i klippet där nere som sagt det är bara så jag spelar att rikta runt och sånt och är lite besviken att ni inte pc checka mig när jag var i supp saå hoppas ni kan kolla på klippet och läser detta.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet:

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka