Accepterad 13Sardinen37 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

13Sardinen37

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? bulten6969/Sardinen

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse Larsson och är född och uppväxt i Stockholm 2001-08-30, han är 188cm lång och vägen 92kg. Han växte upp i en liten stad utanför Stockholm som heter Orminge där fans det 2 olika sidor. En som hade lite bättre ställt och en som var lite fattigare. Bosse hade turen och hamna i den lite rikare, som ung var han väldigt intresserad i viktiga jobb som Polis, Ambulans och Brandman. Men efter en stund senare i livet så kännde han att han ville följa efter hans fars fotspår då han va brandman. Så I högstadiet i skolan så lästa han mycket böker som handla om just då räddningstjänsten där han ändå fick lära sig en hel del om sjukvården också. Så i 9an så satte hans mamma Anna i halsen vid matbordet med med Bosses kundskaper så var det inga problem med det. Det gjorde så att Bosse känd att det jobbet var gjort som han och gick runt med rakryggad och va stolt över sin insatts. Efter högstadiet så ville han börja gymnasiet. Efter 3 hårda år så kom han igenom de och var mer taggad en nån att fortsätta läsa inom räddningstjänsten. Ganska prisis efter han sluta gymnasiet fick hans pappa lungcanser. Efter några hårda månader så klara han tyvärr ej till slut. Det gjorde så att Bosse tyckte han va en kämpe och bara ännu mer ville jobba som brandman. Sen efter 1 år av villa och reperation så började Bosse studera som brandman och klara prov efter prov efter prov.... Nu hade det kommit till slut testerna där man behövde få alla rätt för att förstätta och Bosse var så nervös. Men när han hade tryckt "lämna in" så hade han sån nerositet. Men det behövda han inte länga ha för han klara provet med alla rätt. Och efter några år fram nu hoppas vi att Bosse kommer ha en bra arbetstid som brandman...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett seriöst rollspelande och en rolig upplevelse för både mig och andra spelare. Jag rollspelar med mycket suntförnuft och det gör att scenarion jag är inblandade i ofta går som dom ska. Regelbrott brukar sällan ske och derför så brukar folk tycka att det är roligt att rpa med mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När man rpar i ett scenario vill man att alla ska ha kul, man ska inte rpa för att bada en själv ska ha kul utan man ska göra så att båda sidorna har en rolig rp upplevelse. Ett exempel på det är att låta polisen komma ikapp om man åker ifrån dom det första man gör på ett snut jag.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ett exempel på en regel handlar om respekt, Du ska alltid respektera andra medlemmar på servern. Du ska ej hota och utpressa folk på servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rollspelat i ungefär 800 timmar och har rollspelat på ungefär 20 servrar totalt, Jag har bra social rp och är inte en person som är skjut glad och använder inte vapen ofta.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en person som är extremt prat glad, Jag tycker att det har underlättat mitt rollspelande med att komma in mer i scenarion genom att vara mycket social.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka