Accepterad 134Dumle | Medlem ansökning [curry_e_gott]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

134Dumle

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? 134Dumle

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rambo Icue, Rambo är född den 15 september 2001, i Gottsunda/Uppsala. Hans uppväxt har inte varit den bästa då han bort i förorten och hans familj har alltid haft tight med pengar. Den första incidenten Rambo var med om var att när han var 6 år gammal snattade han köttfärs från Lidl då de inte hade råd att köpa. När Rambo var endast 12 år gammal började han att langa narkotika och de större pojkarna i området vilket lede till att han kunde tjäna pengar och hade nu råd att köpa mat åt familjen. Men när han var 16 år gammal gick hans storebror bort för även han var med och langade narkotika för de äldre. Detta gjorde att Rambo's sikt på livet ändrades helt, och han bestämde sig för att helt lämna det kriminella och satsa på att bli mekaniker. Eftersom Rambos fritidsintresse har varit att både mecka och köra olika typer av fordon så började han få upp sina betyg så att han kunde komma in på fordons linjen på gymnasiet vilket han lyckades med. Han gick ut gymnasiet med goda betyg och valde att ta ett sabbatsår till Turkiet för att slappna av och träffa hans far/morföräldrar. När han kom tillbaks till Sverige började han jobba på en bilverkstad där han jobbade upp en bra grund. Rambo har tröttnat på att bo i stökiga områden och valde att ta sitt pick och pack och flytta till Unive City.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En väldigt fin och seriös RP, samt vara social med alla och tillföra en god stämning dvs att ingen ska känna sig utanför.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna för att det ska va kul, Dvs att man får andra att kunna vara glada också och få känna känslan av en vinst för de

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM (Random Deathmatch) Definition: Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. Exempel: DuVDM (Vehicle Deathmatch) Defintion: Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario. Exempel: Det står en person på gatan. Du kör på honom, utan någon som helst bra anledning. hamnar i bråk med en person, du väljer som första utväg att slå ner honom istället för att prata dig ur bråket.COPBAIT Defintion: Innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet Exempel: Du befinner dig vid ett trafikstopp, bredvid dig står en Polis. Du kör mot rött.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har erfarenhet inom rollspel då jag har rpat över 2 år snart och har rpat på de flästa 15+ servrar och högre åldersgäns som 14+

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nä det tycker jag inte

Tillbaka