Accepterad 1337Ereeen | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1337Ereeen

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Stark

Vad är ditt discord namn? realdizzy01

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Namn: Dragan Efternamn: Slavic Ålder: 32 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, hjälpsam, modig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Dragan föddes i Serbien och flyttade till Sverige när han var runt 8 år gammal. Sedan dess har han försökt anpassa sig och hitta sin plats, alltid med ett stort intresse för bilar och teknik. Dragan vill nu börja jobba inom Mekonomen eller liknande yrken som låter honom kombinera sitt intresse för fordon med ett givande arbete. På lång sikt vill han utvecklas i sin karriär och kanske starta något eget inom fordonsbranschen såsom en bilfirma kanske eller något liknande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en realistiskt och engagerad rp nivå för de spelarna som verkligen tycker det är kul. Jag gillar att bygga en långsiktigt historia med min karaktär och spela seriösa men däremot roliga scenarios på ett sätt som känns verkligt förstås. Jag spelar alltid med sunt förnuft och försöker göra varje situation trovärdig och intressant för alla inblandade. Men som sagt hade jag bidragit med att göra scenerna roligare och mer realistiska så vi kan rpa på det.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela rättvist och inte bara försöka vinna varje scenario. Alla ska få möjlighet att delta och uttrycka sig, inte bara en person som förstör stämningen för att de vill vinna hela tiden. Jag tycker inte att det är okej mot de andra spelarna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har alltid följt reglerna och ser det som viktigt för en bra RP upplevelse.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM - (Vehicle Death Match) Du använder ett fordon för att medvetet döda någon. RDM (Random Death Match) - Du dödar någon utan en anledning. Copbait - Du försöker få polisens uppmärksamhet genom att kanske köra på rött ljus. Combat Logg - Du lämnar spelet under ett scenario kanske vilket gör att du sabar inte bara för dig själv men för andra som vill ha kul.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är redo att ha kul och skapa fina minen med er hoppas jag blir godkänt kommer ha det jätte roligt här på Unive. :)

Senast ändrad:
Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.
Jag vill stanna på Unive testade ba på.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka