Nekad 1337byggarebob | Ban Överklagan [Djogge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
45
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199385160940/

Ditt Hex-ID: steam:110000154ee2cec

Vad är din discord tagg? 1337byggarebob

Vem var det som bannade dig? djogge

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-29 152433.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag c-loggade och då fattar jag att han valde o banna mig eftersom jag gjorde fel och jag ångrar mig nu eftersom jag vill kunna spela på unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min bil gick i sönder och då var polisen bakom oss och då valde vi att hoppa ut för vi hade inget annat o göra och det var då jag c-loggade och det var bara att jag nt ville ha fängelse o tappa mina saker och jag ångrar det så mycket nu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var absolut inte felaktig det var jag som gjorde fel att c-logga när jag dog.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej jag har inte haft en ban innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte c-logga och bara fått straffen som jag skulle ha fått.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man inte ska c-logga och det var dumt av mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka