Accepterad 1312 | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1312

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1e23
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag blev banad för att jag hade använt tredjemjukpartsvaror och jag blev banad för att en annan fuskade och då blev det en ac ban sedan behövde jag hoppa supp för dem trodde jag fuskade, visst jag hade fusk på datorn som var sen mycket längre tillbaka och jag har tänkt över detta och vill gärna komma tillbaka till unive rp för att jag tycker det håller sin standard samt att det är en bra sevrer som har utvecklast genom åren och jag ber som hemskt mycket om ursäkt och jag kan säga här och nu att det absolut inte kommer hända igen därför att jag vill köra på servern som länge som möjligt utan att skapa otrygghet för servern osv

Tar du ansvar för det som hände? ja absolut eftersomm att det jag gjorde var fel och det kommer ej hända igen!!!

Vad har du lärt dig sedan dess? jag har lärt mig väldigt mycket exempel är att om jag fuskar så kommer jag att tillslut att få en ban eller konsekvenser och jag har lärt mig att inte fuska eftersom att då kommer jag inte få köra unive roleplay igen, jag har även lärt mig mycket och blivit mer mogen som person och även ig.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker jag förtjänar en till chans för jag fattar att de jag gjorde va fel och jag ångrar de verkligen jag har tänkt på de sen jag blev bannad och jag inser att jag förstörde för andra och bröt mot reglerna om jag får komma tillbaka så kommer jag följa alla regler och spela som man ska jag vill visa att jag har lärt mig av mitt misstag och att jag kan vara en bra spelare igen jag hoppas ni kan ge mig en sista chans så jag kan bevisa att de inte kommer hända igen

Har du bevis som stödjer din överklagan? tyvär

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

heter ludvig14100 på dc, glömde säga att ni borde göra unban för mig då jag har både exeplarisk rollen och är en bra rpare., btw har väntat minst 2 månader, fick medlem förut och tänkte om ni kunde unbanna ig då många har fuskat för bara någon vecka sedan fast jag fuskade för typ 2-3 månader sedan

Senast ändrad:
Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka