Nekad 123Theodore123 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

123Theodore123

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas chef

Vad heter du IRL? Theodore

Vad heter du på discord? -Theo-#2101

Hur gammal är du? 12 år gammal

Hur många timmar har du på Fivem? 191

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag kommer göra securitas till en bättre plats. För att jag är villig att jobba 8-15 timmar per dag om jag inte har något akut denna dagen. Och för att jag är vill verkligen jobba och kommer lägga mycket tid på detta som ni säkert förstår. Och för att jag har spelat på denna servern sen jag börja på FiveM och har alltid velat bli chef oss Securitas. Och jag är en duktig och respektfull ledare och har allt som kräv för chef på Securitas.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit räddningstjänsten innan och vet hur man ska hantera ett sådan jobb jag kan allt om yrket som krävs för att vara chef. Jag får alltid uppdrag att leda en grupp och jag gör det bra för jag vet hur en chef ska hantera sitt jobb.

Berskiv din karaktär? Lucas Beer och han är 23 år gammal. Han är uppväxt i Kiruna där bodde han med sin mamma och pappa tills hans far bestämde sig för att flytta till finland när Lucas var 5 år gammal, sen dess har han inte haft sån super bra kontakt med han. Han fick sitt första jobb som var ett sommarjobb på en bilfirma när han var 17, där fick Han lära sig att hantera bilar & fick erfarenhet inom just bil-branschen som Han antagligen inte skulle fått om han inte sommarjobbade där. Hans mamma hade det tufft med pengar så hon bidrog med 5 tusen kr för att han inte skulle ha det så tufft. Därifrån har hon lärt sig att man inte ska tänka så mycket på hur stor summa pengar man har utom att det spelar mest roll att man överlever månaden 58000:- i månads lön eller 15000:- du klarar dig och det är det viktiga. Under Hans skoltid så vart han rätt så mobbad på grund av att Han inte hade dom nyaste kläderna eller dom nyaste skorna. Han lärde sig snabbt att inte bry sig om vad andra tycker om.

Hur ofta kommer du vara inne? alla 7 dager i veckan typ 10 timmar om dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? JA! det skulle jag göra

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte

Har du läst våra Regler? Ja jag har läst alla regler flera gånger

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka