Nekad 123Theodore123 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

123Theodore123

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas chef

Vad heter du IRL? Theodore Klingberg

Vad heter du på discord? Lucas Beer@2424

Hur gammal är du? 12 år

Hur många timmar har du på Fivem? 172 timmar (((men 871 på ett hackat acc

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Ingen jobbar som chef så inga kan bli det och att skydda stan från mindra saker

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på securitas jag blev anställd jag var gillad av kollegor.

Berskiv din karaktär? Lucas Beer och han är 23 år gammal. Han är uppväxt i Kiruna där bodde han med sin mamma och pappa tills hans far bestämde sig för att flytta till finland när Lucas var 5 år gammal, sen dess har han inte haft sån super bra kontakt med han. Han fick sitt första jobb som var ett sommarjobb på en bilfirma när han var 17, där fick Han lära sig att hantera bilar & fick erfarenhet inom just bil-branschen som Han antagligen inte skulle fått om han inte sommarjobbade där. Hans mamma hade det tufft med pengar så hon bidrog med 5 tusen kr för att han inte skulle ha det så tufft. Därifrån har hon lärt sig att man inte ska tänka så mycket på hur stor summa pengar man har utom att det spelar mest roll att man överlever månaden 58000:- i månads lön eller 15000:- du klarar dig och det är det viktiga. Under Hans skoltid så vart han rätt så mobbad på grund av att Han inte hade dom nyaste kläderna eller dom nyaste skorna. Han lärde sig snabbt att inte bry sig om vad andra tycker om.

Hur ofta kommer du vara inne? runt 12 timmar om dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag göra.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag spelar bara Unive.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag. Flera gånger faktiskt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka