Accepterad 123Johnsson | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

123Johnsson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? Johnsson#8405

Ange ditt födelsedatum 8 November 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar så brukar jag spela emellan 18-22.
På helger om jag är hemma så spelar jag ca emellan 20-01.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har spelat på Unive i lite mer än 1 år nu och jag har 2200+ timmar och jag tycker att servern är väldigt rolig att spela på.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Under min tid på Unive så har jag till störst del spelat som kriminell, jag har aldrig blivit av med min krimroll. Ibland har det hänt att man har blivit bannad men de flesta gånger har det varit felaktiga, annars så har jag inte blivit bannad för några grova grejer.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? När du är servervakt så får du en större roll än en vanlig medlem och det kan leda till att du blir som en förebild till andra spelare som kanske precis har börjat spela då kan det vara bra att man kan hjälpa till med att svbana eller att kicka någon som inte beter sig eller inte kan rpa för att underlätta i scenarion eller bara i allmänhet på servern. En servervakt kan också vara som "hjälp" genom att bana spelare som inte staffs speccar eller ser om de t.ex gör regelbrott eller lallar. en servervakt skall inte heller påverkas av sina perms eller använda dem till sin fördel utan man ska använda de om de behövs och för att underlätta.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tycker att jag är lämplig som sv eftersom att jag kommer Inet använda min perms för fördel utan jag kommer istället använda de för att underlätta för staffs genom att bana spelare som kanske inte blir speccade när de gör regelbrott, vad jag skulle säga och vad jag har hör är jag ganska mogen till min ålder och eftersom jag har rp:at på servern i över 1 år så är jag redo att ta en större roll. jag har också gått vidare till sv intervju tidigare men jag hade inte tid att ta intervjun eftersom jag inte var hemma.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt enligt mig är någon som kan ta ansvar, våga använda sina perms för att underlätta, kan följa regler, någon som kan ta kritik och bli bättre av kritik . En servervakt skall kunna visa framfötterna och göra sitt bästa i alla situationer samt kunna bedöma situationer rätt. En servervakt skall kunna kommunicera och komma bra överens med andra på servern.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption: jag skulle säga att korruption är när du bannar någon för att dun inte gillar hen och använder dina perms till fördel i både ingame och ooc. Abuse: Jag skulle säga att abuse är att du tar den korta vägen med sina perms istället för at rpa dig fram som t.ex kan vara att du ressar dig själv för att du håller på att dö istället för att äta mat eller så ressar du dig för du har dött och inte väntar på ambulans. Det är också abuse om du använder dina perms för att hota om ban eller kick för att kunna få någon typ av fördel.

Tillbaka