Nekad 123abc | Chef-jobb ansökan (OLOF)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

theowm

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönssons Fastighetsbyrå

Vad heter du IRL? Theo

Vad heter du på discord? Theonr1

Hur gammal är du? 19

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2020, däremot har jag tagit pauser emellan åt.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? När man är chef är det viktigt att kunna vara tydlig med att dela ut arbetsuppgifter, det är även viktigt att vara tydlig när det kommer till att sätta krav på sina anställda, men även sig själv. Det ska finnas en tydlig kommunikation bland kollegor så att inga luckor eller frågetecken uppstår. Det gäller även att kunna ta emot kritik och feedback både från chef, anställda och kunder. Förutom att jag vill hålla en bra aktivitet på Jönssons, vilket är det självklara vill jag skapa ett riktigt bra rykte och en riktigt bra arbetsplats. Atmosfären på arbetet ska vara väl igenkänt vilket jag hoppas leder till att många vill söka sig till just Jönssons. Det är även viktigt för mig att det ska finnas en struktur, så att anställda ska veta sina arbetsuppgifter och att allt ska vara glasklart, inte att de är fastlåsta till just specifika arbetsuppgifter men mer att man ska ta eget ansvar genom sin roll. Jag har tidigare haft ett par chefsroller som gått bra, genom detta ska jag använda mig erfarenhet för att tillämpa metoder så att jag kan återigen uppnå delar av vad vi hade på dåvarandearbetsplatserna. Aktivitetsmässigt vill jag även fylla i luckorna som funnits på senaste, detta genom löpande aktivitetskoller m.m. Eftersom att Jönssons redan är en arbetsplats dit många vill söka sig tror jag att det är en bonus, som kommer hjälpa mig i uppbyggnaden. Jag har länge försökt söka mig tillbaka till Jönssons och jag känner att detta är min chans att visa vad jag faktiskt kan uppnå. Målet är att vi ska vara tillgängliga dygnet runt för både kunder men även samarbetspartners. Det hade även varit positivt att ordna events hos Jönssons, detta med hjälp av andra arbetsplatser. Jag tror att samarbeten mellan olika företag och arbeten hade skapat underhållande scenarion för alla inblandade och därmed byggt någon grund för en annan typ av RP vi sällan ser.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat på en fastighetsbyrå på Unive, däremot var systemet långt ifrån lika utvecklar som det är idag med möbler och allt vad det är. Jag nämnde tidigare att jag hade haft erfarenhet av chefsroller, genom dessa erfarenheter vill jag bygga upp Jönssons till en arbetsplats och ett yrke med bra rykte dit många vill söka sig. Ryktet kommer jag försöka bygga upp med tillämpade metoder som tidigare fungerat. Jag är dock bekväm med hur byggnadssystemet och skapandet av dörrar m.m. fungerar då jag fått det visat för mig.

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag kan, jag har inte något spikat schema gällande aktivitet. Men jag hoppas på att kunna vara aktiv alla dagar. Skulle jag inte vara ig går det att kontakta mig på discord dock.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja, självklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka