Accepterad 123456789Sallad | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

123456789Sallad

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199117279122/

Ditt Hex-ID: 110000144f69f92

Vad är din discord tagg? _.sallad._

Vem var det som bannade dig? heterjagelnour

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-09 023936.pngSkärmbild 2024-01-09 022958.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo jag tror att det var eftersom att jag ej bettede mig som jag skulle göra. Jag skjöt lite för mycket då och jag ångrar de som fan. jag hoppas bara på att få en extra chans för just nu har jag jätte tråkigt om dagarna spelar liksom gta 5 story mode. Jag ber till alla staffs om en unban älskar er alla ni gör ett rikigt bra jobb detta var mitt fel!!!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej så jag och min kompis vi var vid penga tvätten och skulle kolla vilka som var där. Sedan så kommer det inga då skiter vi i det. Vi drar oss mot torget och då ser vi staffen elnour och hans grabbar med en vält bil. Vi kör förbi en av de börjar rikta sen skjuter ett skott. Så jag går bakom en byggnad. Min kompis downade 2 stycken sen sprang jag fram och fineshade sen så höll de min kompis i th så skjöt jag 1 så släppte de han då dödade jag han. Så snackade han när han va död och det klippet skickade jag till elnour så blockade han mig i pm. En kunnig staff ska väll ej göra sådär eller?. Sedan så drog de mina roller och banna mig från alla dcs.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var inte riktig felaktig ban. Jag ångrar detta väldigt mycket men det var lite felaktigt eftersom jag var inte rikigt en problemspelare jag körde på unive för att ha bra rp och social rp. Men när andra folk börjar skjuta kan jag inte bara stå där och kolla på då måste jag skjuta. Förlåt elnour om du läser denna för allt jag tycker igentligen du e den bästa staffen. Jag önskar vi bara kunde strunta i det här och gå vidare. Jag älskar verkligen unive kan inte gå till någon annan server. Testade strive rolepaly men den fungerade inte alls bra de va dålig rp. Unive har den roligaste rpn och bästa rpn. Samt social rp som jag älskar. Ni gör så himla bra jobb utav er. Sen så vet jag ju att jag skulle få unive bilen för jag tog min fritid och göra den med andra staffs. Andtar att de ej blir något om jag ska få den efter jag blir unbannad skriv gjärna det då för jag vill jätte gärna ha den. Förlåt alla staffs som läser detta att jag gjorde ett sånt fel av mig detta kommer aldrig att ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad några gånger innan men det var längesen minns inte rikigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo jag hade kanske kunnat åka där ifrån eller försökt prata ut detta så att det ej behöver sluta som de gjorde. Jag saknar verkligen unive det var min favorit server snälla ge mig 1 till chans :(

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig jättemycket jag ska aldrig ansöka till staff igen för jag vet inte hur man hanterar rollen. Sedan tänker jag nog inte köra mer krim rp kanske bli polis så jag lär mig mer av rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka