Accepterad 12321314124124124143413 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
45
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot

Vad är ditt discord namn? znacky#5206

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Fred Nilssonl. I grunden så är Fred en smart person som är mycket social och älskar att lära känna folk. Han brukade alltid som liten ha mycket vänner och vara social. När Fred blev äldre så skedde mycket i hans liv. Han farsa dog när han var ca 16 år och det var hans förebild. Han pappa var polis och hans mamma var städare. Nu levde Fred och hans mamma ihop ganska fattigt och Fred ville bli polis. I runt 20 års åldern så kände han väldigt många och var gillad av största delen av stan. Han var fortfarande fattig men ville ändra på det här. Han började komma in i det kriminella livet. Fred nilsson vart kriminell under ett tag och han var med i massor av gäng som exempel shottas. Han har hamnat i fängelse några gånger och gjort flertalet rån. Han har fortfarande mycket vänner och kontakter men också mycket fiender och han var nyligen utomlands i en månad i spanien. Nu är han tillbaka och är redo att komma tillbaka till sina vänner och den kriminella världen i unive city.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till social rp och roliga scenarion för båda parter inom bådfe kriminell rp men också laglig rp. Jag kan även bidra genom att välja jobb som det inte finns så mycket anställda på såsom meckonomen elkler annat för att förstärka den rpn på unive. Jag kommer också att bidra med seriös rp under alla de scenarion som jag gör och jag kommer va kreativ med mina scenarion för att göra det så roligt som möjliogt för mig och de som jag rpar med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas med att båda parterna i till exempel en kidnappning ska ha roligt och det är alltid tråkigt att förlora ett scvenario men det blir roligare om motparten gör ett bra scenario av det och inte alltid 12h eller något liknande. Detta betyder ocksåp att man behöver hålla en bra och seriös rp och inte lalla under scenarion för det kan då bli tråkigt för motparten.

Hur hittade du Unive? Via en kompis för ca 1 år sedan och spelat sedan dess.

Tillbaka